|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wil de moderator dedatum in de topictitel veranderen in 16 oktober. Dank! [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 12-10-2004 10:46] None of us are saints - Albert Fish |
|
Hell yeah. 11.45: restate my assumptions |
|
Dat wordt weer , en |
|
Tering, SoulreaveR speelt wel vaak zeg. En dat zonder demo ! Hoe doen jullie dat ?!?!?!? |
|
't is Intestterror, mongool [Dit bericht is gewijzigd door Karin op 12-10-2004 14:46] Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Een overijverige en goeduitziende gitariste wil weleens helpen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hmmm... opent Intestterror? Of is er een foutje gemaakt? Striem'n op de pokkel 1227 |
|
haha wat een grap Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: Geen grap. 11.45: restate my assumptions |
|
ik ben van huis uit niet grappig None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: lekker wijf in de band helpt |
|
quote: Blijft dus nog steeds de vraag... hoe krijg je het voor elkaar? |
|
Op dezelfde manier als jij het altijd voor elkaar krijgt |
|
Was weer zeer gezellig. Ik haat Rob. 11.45: restate my assumptions |
|
Stien, fyn't net normaal wat hjir gebeurt. Rob Knol, bist siek y'ne hasses, mei dy smaarche mcdonuts, Bllluuuurrrrgghhh! Gave bands, vooral Soulreaver Roel, spui my de bende ûnder "Één bgoodje tarchtaach. Moet er ook suuuur bij? Peper, zout en uitjes" Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
Ja, was lekker. Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Heeeuuuuujjjj..... Drachten heerscht! Was echt een vette avond samen met Putrid Remnants en Intest Terror. Moeten we nog maar eens een x-tje herhalen vind ik |
|
Drommelsch, Drommelsch en nog eens Drommelsch! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hehehe... ik heb op het feescht na het optreden lekker aan de Hertog Jan gezeten.... en zondag ... helemaal nergens last van!! |
|
ik ook niet, het is 1 van de 2 van m'n favoriete merken! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Geef mij maar Pitt Striem'n op de pokkel 1227 |
|
Pitt is voor echte kerels. |
|
quote: Will there ever be a better icon than myself? |
|
"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Rob Knol??? Uit Borne?? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |