|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Zolang hij er openlijk voor uitkomt helemaal niets. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Maar wie zou dan die stomme uitspraken doen, die gast die hem alles inspreekt of Bush zelf? |
|
quote:Kerry natuurlijk, die heeft het microfoontje.. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Geniale zet! |
|
Nope, die Heinz-kwast heeft een toeter in zijn reet op dezelfde frequentie. |
|
quote:nee een microfoon. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Okay ik zie al waar deze conversatie weer naar toe gaat. En volkomen terecht! |
|
Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Best suggestieve url, "Bush Bulges" Er zijn sommige dingen die je liever niet zou willen zien "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Je kunt het overdrijven. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ooc syn Oogen zitten te dight op elkânder ende nuu eener uijtstekent stuk Bot!? Ooit hebben daar syn Vluegelsch gezetelt. Ô jawel!, 't mag duijdelyk syn liife menschen, Busch, falsche heerscher der Amerika, is eener verbannen Engel Gods! Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: immolation is best een gave band.. Suck my piss |
|
quote: ja en chocolade gustard pudding is lekker Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
doe niet zo vaag man.. _ontopic_ als ik bush was, had ik een headset gebruikt.. Suck my piss |
|
Als ik Bush was had ik me jaren geleden al dood gezopen. Met olie! |
|
quote: Als als jij Bush was dan had je je jaren geleden bijna doodgezopen aan de drank was je nu een slechte president, had je een vreemde Bobbel op je rug en dreeg je het te verliezen van Kerry. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Dreeg? |
|
Verleden tijd van dragen in d breezahtaal? |
|
Is het dreigde ? is zeg ook altijd gevogen i.p.v. geveegd Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Domme Breezah's iedereen weet natuurlijk dat het draagde is Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Hee, potvolblomme! ..je mag niet over kleintjes heen zitten he? (En je mag me ook niet slaan want ik heb een bril.) Ergens.... |
|
Ik snap je zin niet, verklaar u nader ... over bR33Z@h gesproken ik kom net van de Albert Heÿn af en daar kocht een man 1 geelkleurige BrEeZaR en een pakje Demake-up...ik snap echt niet wat hij vanavond gaat doen...iets klopt er niet [Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 25-10-2004 20:02] Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
dit topic gaat al lang niet meer over immolation. En dat is jammer Suck my piss |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |