|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
da lijkt me best wel een goed idee |
|
lang leven de censuur waar we zo tegen vechten |
|
ja indd.... Mja...blijkbaar issut nodig.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Ik heb nog nooit ergens een user agreement gelezen, en ik denk dat de meesten dat hier dus ook niet van plan zijn. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Heb totaal geen behoefte aan regeltjes/aggreements/censuur.. |
|
dan niet MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Dit is geen censuur, dit heeft te maken met het beleid wat hier geld. Iedereen moet het hier leuk hebben. Oh en censuur is het verbieden van een mening en niet het aanpassen van een onderwerp zodat anderen erg geen last van hebben. De images zijn nog steeds te bekijken. |
|
Ik vind dat op tekstgebied alles moet kunnen, laat iedereeen maar zijn meningen geven over dingen.. moet het natuurlijk wel een beetje beargumenteerd worden, anders heeft het ook weinig zin (en zou er ook niet op gereageerd moeten worden, helaas doet iedereen dit echter toch waardoor alleen maar meer frustraties enzo ontstaan) Op grafisch gebied kan ik me voorstellen dat mensen zich storen aan bepaalde dingen.. ik stoor me persoonlijk nergens aan, ook niet aan freaky of gore icons (die overigens zo klein zijn dat je er toch niet veel meer in herkent bij zo'n gorefoto).. Maar ik ben wel voor links in de topics i.p.v. ranzige foto's .. die foto's kosten alleen maar tijd om te laden en velen willen ze toch niet zien.. |
|
Het gaat hier met name ook om de ranzige foto's. Ik denk dat iedereen eerst bij zichzelf moet afvragen of mensen er aanstoot aan kunnen nemen. Dit is een openbaar forum, dus dien je je ook een beetje sociaal te gedragen. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-11-2001 23:37] |
|
quote: Niets aan toe te voegen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik zie je usericon niet eens, ook geen rood kruisje Je moeder. |
|
quote: Hij is ook weggehaald. Heads I win, tails you lose |
|
ow dan moet ik beter lezen, wat was et dan? Je moeder. |
|
Het was een nogal bloederig babylijkje. Dead things grow from deep inside... |
|
Uit de disclaimer die op de hoofdpagina te lezen valt: quote: |
|
quote:Die ik al eens bij een post heb verwijderd. |
|
oeh oeh, nou kan ik meteen zeggen dat ik die usericon van karnivor ook behoorlijk eng vind |
|
quote:Trauma's overgehouden aan touwtje springen |
|
Ik vind het jammer dat ik mijn user-icon niet mag houden, maar ik begrijp het wel. Over het formaat, wat is nou volgens jullie moderators een beetje aanvaardbaar formaat? Ignorance is bliss |
|
pixel grootte = 60 x 60 Bestandsgrootte liever niet meer dan 5 kb, en maximaal 16 kb (maar dan moet je er wel een heel mooi plaatje hebben staan) |
|
Oh ? Waar komen die regels vandaan fire ? |
|
quote: Een gedeelt ui de help: quote: En dus was mijn max was iets lager, maar normaal heb je voor plaatjes van 60 X 60 niet meer dan 12 kb nodig (animatie) maar er zijn idd mensen die grotere foro's willen plaatsen, die automatish (lelijk) verkleind worden, maar 100 kb is al veel voor de modemmers. [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-11-2001 14:40] |
|
k snap niet wat daar erg aan is |
|
En mijnus? Die is wel lekker nu he! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |