|
Auteur: |
|
|
|
|
present Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Gezwellie, neem die andere zetpil freaks ook maar mee! |
|
The gaz station? Ik wist niet dat die ook aan metal deden.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Monique en ik zijn er zeker bij (en dit keer niet met de auto zodat er gewoon bier gezopen kan worden ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zekers de moeiste waard om langs te komen......bijna zeker present |
|
Omhoog met dat ding, moet druk worden verdomme! my reply crew --> sick of you! |
|
Ja ja Dames en heren, komt allen! Afscheidsoptreden van GROBAR & zuipfestijn ter ere van: !!! 10 Jaar INHUME !!! extra lange set met wellicht nog een gast optreden van een oude bekende en er mag gedanst worden! Tevens zullen vanaf a.s. zaterdag de nieuwe Inhume shirts beschikbaar zijn. |
|
volgens mij is der niks anders te doen in de buurt, en zijn we verplicht hiernaartoe te moeten... hehe |
|
Heb er zin in! Volgens mij wordt het wel volle bak daar. bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... |
|
Zeker weten volle bak daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
gezellig, kapot zoepe |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat het geluid 1 grote muur van geweld was, waar niks van te maken was, staat er dan niet bij in de recensie |
|
Laatst keer Grobar ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
dichterbij gaan staan yoorisz.. maar idd... grobar was echt vet. net als hun cd. |
|
quote:Het geluid was echt wel in orde, moet je uiteraard wel in het cafe-gedeelte vóór het podium staan. Als je inderdaad ergens om de hoek op afstand gaat staan dan is het geluid nooit goed...vrij logisch lijkt mij. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien kan ie beter kristalheldere power metal gaan luisteren. edit: ik kan niet typen [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 29-11-2004 22:17] don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik stond voor de PA, dus er stonden inderdaad een groepje mensen voor me. Ik heb ook niks aan te merken op de PA, die had het geluid goed staan. Het was alleen 1 grote muur van geweld, dat krijg je als je in de A gestemd staat. |
Index / Concerten |