|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tijd? centen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
21:00 begint het. Zal wel een eurootje of 5 zijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mukkus is vrij kansloos, 30 man is het al vol. Zijn het wat leuke bands dan? Is wel tegelijk met een festival in Gloppe, 3 dagen lang (gloppe is 10 meter van de mukkus ofzo). |
|
The End?!?! Gááááááfh! Ik dacht dat dit project van ex-Eucharist-leden alweer ten einde was maar blijkbaar draaien ze nog! Heersch! Bijgevoegd: linkje. http://fly.to/_THEEND_ [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-10-2004 17:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
the end is echt bruut |
|
Sorry Graycloak, maar dit is een andere The End, nl uit Canada. Voor de liefhebbers van een enorme bak pleurisherrie! Zeg maar The Dillinger Escape Plan in het kwadraat. http://shop.relapse.com/artist/artist.aspx?ArtistID=10039 of http://www.allchaos.net Zoals je op de Relapse site ook kunt zien is dat ze ook in Amsterdam, Rotterdam en Tilburg spelen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Waar spelen ze dan in Amsterdam, Rotterdam en Tilburg? Mukkus is namelijk echt een hokje, geen podium etc. Gewoon een kroeg, en waar normaal gesproken het biljart staat, speelt wel eens een bandje. |
|
Winston Amsterdam 11/11 Mukkes Leeuwarden 12/11 Waterfront Rotterdam 11/12 013 Tilburg 12/12 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fok, noem je band dan Incubus ofzo. Als je toch een naam neemt die al bestaat... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dat is al 3 maal gebeurd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: in principe aanwezig, maar het schijnt dat deze tour nog niet voor 100% zeker is. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Daarom ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan een mod de titel veranderen van 12/11 naar 20/11 ??? Het is nl verplaatst. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En nu is het weer 19/11...morgenavond dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: done Bruce Banner |
|
De datum is altijd al 19 nov geweest Mukkes heeft een capaciteit van 100 man, dan staat het wel redelijk vol. Tevens was het genoemde 3 daagse festival in de Gloppe VORIGE WEEK. -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Math Metal Special In Mukkes : Tour Kick Off! Op vrijdag 19 november spelen het Canadese The End, het Brabandse Transmission0 in rock- en metal café Mukkes. De twee bands hebben gemeen dat ze technisch hoogstaande metal spelen en complexe composities met onverwachte ritmewisselingen met mathematische (wiskundige) precisie uitvoeren. Het genre waartoe dergelijke bands gerekend worden wordt dan ook wel Math Metal genoemd en de genoemde bands zijn binnen deze stroming bollebozen. Met recht een Math Metal Special dus. Als supportact speelt het Friese Forcefield. Net als grote namen Dillinger Escape Plan en Alabama Thunder Pussy komt het Canadese The End uit voor het Relapse label dat bekend staat goede vernieuwende bands aan de man te brengen. The End is in het verleden vaak en terecht vergeleken met labelgenoot Dillinger Escape Plan (wat zeker geen schande is!) maar op hun nieuwe langspeler Within Divida laten ze horen dat volwassen zijn geworden en een eigen geluid hebben ontwikkeld. Ze klinken met name zwaarder, duisterder en onheilspellender dan hun grote voorbeeld en hebben zich daarmee een eigen plaats verworven in de math metalscene. In de muziek van het Brabandse Transmission0 (best uitgespoken als Transmission Zero) is duidelijk te horen uit welke bands een aantal van de leden afkomstig zijn: de hardcore van Reveal en de gitaarnoise van The Void. Maar hun hardcore-noise is ook donker als Neurosis, wordt voortgestuwd met repeterende gitaarrifs a la Isis en drijft op sluimerende keyboardpartijen die doen denken aan Koma. Dit alles is te beluisteren op hun debuutplaat “0” die door Aardschok en OOR zeer goed is ontvangen en OOR voorspelt de band een grote toekomst. Komt dat zien nu het nog kan! Supportact Forcefield zal het publiek met hun tegendraadse trashmetal vanaf 21:00 in de juiste stemming trachten te brengen. De entree bedraagt 3 Euro. Plaats: Café Mukkes, Grote Hoogstraat, Leeuwarden Tijdstip: 19 november 2004, 21:00 uur. Entree: 3 Euro. http://www.noordkabaal.nl tour dates: fr 11/19 Mukkes Leeuwarden NL su 11/21 Molodoi Strassbourg F th 11/25 Feierwerk Munchen G fr 11/26 East Club Bisschofswerda G sa 11/27 Kato Berlin G su 11/28 Black Pez Club Prague CZ th 11/30 Arena Vienna A we 12/1 Ex-Haus Trier G th 12/2 Winston Amsterdam NL fr 12/3 The Old Angel Nottingham UK sa 12/4 Barfly London UK su 12/5 Cavern Exeter UK mo 12/6 Satans Hollow Manchester UK th 12/7 Barfly Glassgow UK we 12/8 The Basement Leeds UK th 12/9 The Vic Inn Swindon UK fr 12/10 Lintfabriek Kontich B sa 12/11 Waterfront Rotterdam NL su 12/12 013 Tilburg NL leeuwarden: 19 nov The End + Transmission0 + Forcefield (cafe Mukkes) 24 dec: "A Not Silent Night" - metal festival eerste namen: 37 stabwoundz, Karbo, Grief, ZubZero, Room no.13 14 jan: Girls on Top + a Silent Express (Scooter's) [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 18-11-2004 17:58] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
Ga zo door hier in het noorden! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zijn er nog andere data's van The End? Leeuwarden is me iets te ver... |
|
HEHE de mukkes zzz |
|
Waterfront Rotterdam 11/12 013 Tilburg 12/12 staat op The End's site. Ergens anders heb ik weer gelezen dat dit de enige show in NL is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zou gaaf zijn |
|
Zeg Noordkabaal, is reserveren noodzakelijk / mogelijk?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Btw http://www.zwaremetalen.com/recensie/3324.html is recensie van Transmission0. Voor de geinteresseerden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Jep, maar er stond eerst ook een hele andere datum in dit topic, toen hij gemaakt werd. De reacties zijn van een tijd terug. Maar 100 man die naar de band zelf kijken? Daar op dat achterste stukje? Dat lijkt me onmogelijk |
|
Heftig avondje gister zeg! Hulde aan de heren van Transmission0! En The End is pure waanzin! Binnenkort waarschijnlijk ff een kort verslagje op de frontpage! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |