IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 'Axis of Evil' tour 2004, met: Bypass, Devious en Massive Assault. Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2004 18:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Site voor meer info: www.axisofevil.nl

Data:
Zaterdag 30 oktober 2004 Viadukt, Groningen
Vrijdag 5 november 2004 The Cave, Amsterdam
Vrijdag 12 november 2004 Metropool, Hengelo

Ik zal hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn in Groningen!

..."Hate can only create more hate"...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-10-2004 19:43 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oew, Viadukt, lang niet geweest! Vroeger hadden ze er beugels.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2004 23:37 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Vroeger? Een Grolsch beugeltje gaat er zeker wel in. Ook wel meer dan één trouwens.
Nu maar duimen dat ze ze nog hebben

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 15-10-2004 23:55 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 15 oktober 2004 23:37 schreef Immortella het volgende:
Vroeger? Een Grolsch beugeltje gaat er zeker wel in. Ook wel meer dan één trouwens.
Nu maar duimen dat ze ze nog hebben

De beugels hebben ze nog steeds. Ik repeteer er elke week met m'n band, dus ik kan het weten.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-10-2004 23:56 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 23:55 schreef Violent God het volgende:
De beugels hebben ze nog steeds. Ik repeteer er elke week met m'n band, dus ik kan het weten.

Da's goed nieuws!

Dan ga ik me wel vermaken de 30e

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 17-10-2004 3:39 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Erg jammer dat de 30e tegelijk met het Drachten Deathfest is.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 17-10-2004 4:35 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Fuck! Nu pas besef ik dat ik dus de 30ste in Dr88 zit.
Maat van me heeft vrijkaarten geregeld.
Ik besefte helemaal niet dat dat de DDF is hahahah!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2004 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jammer idd dat het tegelijk is met Drachten Deathfest ...

Nasum, Putrefied, Stoma gaan bij mij toch net effe voor

Count Ischbrak
Usericon van Count Ischbrak
Posted 18-10-2004 11:20 by Count Ischbrak Wijzig reactieProfiel van Count IschbrakQuote dit berichthttp://www.devious.nl

quote:
Op 17 oktober 2004 3:39 schreef Deathwish het volgende:
Erg jammer dat de 30e tegelijk met het Drachten Deathfest is.

Ik heb een idee: Laat de twee feestjes samengaan de 30e, hoef ik tenminste Nasum niet te missen vanwege zelf spelen.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-10-2004 11:32 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Waarschijnlijk aanwezig in Groningen (ga toch niet naar Drachten denk ik )

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-10-2004 21:04 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 18 oktober 2004 11:20 schreef Count Ischbrak het volgende:
Ik heb een idee: Laat de twee feestjes samengaan de 30e, hoef ik tenminste Nasum niet te missen vanwege zelf spelen.

Kom naderhand maar gewoon langs in drachten, afterparty in Leeuwarden, maffen bij mij.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-10-2004 9:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dus!

- Greycloak
- Pil
- Immo

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2004 18:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 9:10 schreef Greycloak het volgende:
Dus!

- Greycloak
- Pil
- Immo

Ik ben niet 100 % zeker of ik hier ben. Zo niet, dan ben ik uiteraard 's avonds wel in de Ster

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je gaat niet naar Drachten Deathfest?

pff

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2004 19:01 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 18:59 schreef Jenje het volgende:
Je gaat niet naar Drachten Deathfest?

pff

Nope. Had 'n vriendin al beloofd te komen stappen in Grun. En zo vaak doe ik dat niet, dus deze datum laten we staan!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 19:01 schreef Immortella het volgende:
Nope. Had 'n vriendin al beloofd te komen stappen in Grun. En zo vaak doe ik dat niet, dus deze datum laten we staan!

Arm groningen ....

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-10-2004 19:07 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 19:03 schreef Jenje het volgende:
Arm groningen ....

Ik vermaak me altijd prima daar.

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 26-10-2004 0:28 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

Nou dat wordt dolletjes!
k denk dat ik ook nog wel ff kom..
(als er tenminste niks leuks op tv is natuurlijk)

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 27-10-2004 14:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Hmm, ik weet niet of ik dan kan, net even gekeken, en het begint vanaf 22:00 in Groningen (gratis), dus als ik tijd heb kom ik wel langs, anders niet 8)

NP: Rhapsody - Unholy Warcry

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

heksENgek
Usericon van heksENgek
Posted 29-10-2004 16:43 by heksENgek Wijzig reactieProfiel van heksENgekQuote dit bericht

- Greycloak
- Pil
- Immo
- thesleepingsun
- heksENgek

- Count Ischbrak natuurlijk ook

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-10-2004 19:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2004 19:07 schreef Immortella het volgende:
Ik vermaak me altijd prima daar.
Alex komt ook.

Áls wij naar De Ster gaan, dan waarschijnlijk pas na 02:00. Dat heeft een reden.

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 01-11-2004 12:58 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Het heerschte zaterdag, kwam een beetje laat binnen maar heb geloof ik niet echt veel gemist. Bypass was wel cool, de zanger was wat aan de zatte kant maar verder klonk het wel lekker. Devious kon me niet echt boeien, moest toen ook even weg, gelukkig tegen het eind weer terug, op tijd voor Massive Assault, en dat beukte lekker! Goede muziek, goed geluid, en een Bolt Thrower cover op't eind (Cenotaph), heerschavondje!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-11-2004 14:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 19:05 schreef Greycloak het volgende:
Alex komt ook.

Áls wij naar De Ster gaan, dan waarschijnlijk pas na 02:00. Dat heeft een reden.

Ben niet in Het Viadukt geweest.
Wél in de Ster, heb Alex wel gesproken, maar jou niet . Wij waren er zo rond een uur of 3 (geloof ik), maar of dat nu zomer of wintertijd was weet ik niet meer.

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 09-11-2004 19:46 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

traperdetrap

Vrijdag 12 nov Hengelo Metropool, 6 euro, aanvang 21h30

Devious
Bypass
Massive Assault

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 10-11-2004 12:34 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

"Komt allen te samen, jubelent van vreugde
komt nu oo komt nu naar heng e looo"

Met andere woorden, vrijdag allemaal komen!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-11-2004 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 14:20 schreef Immortella het volgende:
Ben niet in Het Viadukt geweest.
Wél in de Ster, heb Alex wel gesproken, maar jou niet . Wij waren er zo rond een uur of 3 (geloof ik), maar of dat nu zomer of wintertijd was weet ik niet meer.
Ja, klopt, ik vond het op een gegeven moment allemaal wel weer mooi geweest zijn.
Goh, toch Alex ff bellen...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com