|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze heerschten wel ja! Lekker genoten. Jammer dat de microfoon iets te zacht stond. En nog heel veel jammerder dat ze als headliner van de avond wel 50 minuten hebben gespeeld. Ik stond daar echt van: "we beginnen pas net!" Maargoed, volgende keer beter. FF was zeker de moeite waard Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Het was weer ouderwets genieten Ik heb Burton wel eens beter bij stem gehoord en vaak spelen ze ook wel wat langer maar zelf dat mocht de pret niet drukken. Een mooi moment vond ik ook toen de hele zaal begon te klappen e.d. uit eerbetoon voor Dimebag Darrel En helemaal gaaf was het toen gelijk na het concert van FF Cemetary Gates gedraaid werd Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:hadden ze eigenlijk Pantera moeten coveren |
|
quote: Was het echt maar 50 minuten? Ik vond het al kort maar 50 minuten is wel heel erg kort... Nou ja, volgende keer beter Hatsjikidee! |
|
quote: Was inderdaad ook een goede optie geweest ja. Maar ik vond het zo ook wel heel mooi gedaan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Iemand gooide vanaf het balkon een (ik geloof) aansteker naar Burton's hoofd (raak ook nog). Ik zag het ding van zijn voorhoofd af stuiteren. Eikels Daarna leken ze er niet zoveel zin meer in te hebben; zou me niks verbazen dat ze daarom geen toegift meer deden. Al vond ik het toch een gaaf concert en als het nog veel langer had geduurd weet ik niet of ik nog lopend die pit uit gekomen was She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |