|
Auteur: |
|
|
Is iemand hier mee bekend? Ik zelf vind het een geweldige band!!! Er is al een cdtje onderweg naar van de band. hun laatste cd 'Sounds of Pain'. Het is uber relaxte muziek echt iets voor een regenachtige dag als je kop vol met troep zit. http://www.uaral.cl |
|
Hele aparte band. Ik ben nu de samples op de site aan het luisteren en ik vind het erg gaaf. Lekker rustgevend |
|
quote: Goh ken jij het ook? Amazing!!! |
|
quote: ja ik ken het ook, neuken? |
|
Na beluistering van wat samples op de site concludeer dat de muziek wel aardig is. De zang is alleen hoogtens lachwekkend. Helaas verpest dat de sfeer. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat vind ik juist niet, de zang versterkt de sfeer alleen maar, en dat komt de muziek ten goede |
|
quote: sorry je bent te wijd.. voel dr geen zak van... slet! Maar wat iedereen ook zegt; Uaral über allesch! |
|
Ik vind het een hele relaxte cd om s' avonds mee op de bank te hangen, maar, die huilstukjes hadden of helemaal weg gemogen, of gewoon een heel klein stukje, het irriteerd me. Okee, het is misschien een cd gemaakt voor zijn eigen gevoel, maar dan toch, als je het anderen wilt laten luisteren hoef je niet alles op cd te zetten van mijn part. |
|
quote: Caudal; de zanger van Uaral, had een erg moeilijke tijd tijdens de opnamens van dit album; privé zijn er een aantal erg onaangename dingen gebeurd in zijn leven (ga ik hier niet verder op in) daarom zitten de zangpartijen vol met emotie, Uaral is voor hem de manier om het te verwerken, de huilpartijen zijn dan ook echt en niet 'gespeeld'. 't past ook wel bij de muziek vind ik... |
|
quote: Als je mijn post goed had gelezen, zag je dat ik hier al over op de hoogte was. Ik vind het heel jammer voor hem dat er zulke erge dingen gebeuren(ik moest het weghalen sorry), maar ik vind dat gehuil irritant op de cd. Ik begrijp dat het voor hem emotionele waarde heeft, die wil ik best respecteren, hij zal best in het echt huilen, maar ik vind het persoonlijk irritant. Daar zal hij niks aan kunnen veranderen. Het hoort dus ook wel bij de cd, maar goed dat vind ik dus jammer dan. Ik ken hem verder niet dus voel me niet aangesproken ook verdrietig met hem te moeten zijn. Verder raakt de muziek (zonder het gejank) me echt wel. Heel inspiratief zelfs. Het is dus een persoonlijke opvatting. [Dit bericht is gewijzigd door Morgeve op 19-10-2004 12:48] |
|
'Sounds of pain' is inderdaad een zeer fijne plaat. Het gehuil kan ik mee leven, de Gollum-achtige lage, trage grunts zijn soms echter lachwekkend. Maar in het algemeen vind ik het een bovengemiddeld aardige plaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het komende album is ook weer meesterlijk geniaal; het overtreft Sounds of Pain zelfs! Over een paar maanden zullen beide albums ook in europa uitgebracht worden, dus dan zal er ook makkelijker aan te komen zijn. |
|
Ik wilde hier net een topic over openen (luister nu naar het album Lamentos A Poema Muerto). Prachtige grotendeels akoestische melancholische muziek! met sporen van doom metal er doorheen. |
|
quote: Alleen voor als je verkouden bent dus? |
|
Goeie band ja Faustian Spirit of the Earth |
Index / Heavy Metal |