|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette line up! Wil de band wel eens zien, zeer vette schijven. |
|
|
|
signature |
|
Nieuwe track. |
|
Dit komt wel weer goed zo te horen Faustian Spirit of the Earth |
|
hier ook maar dit is de muziek die Immortal zou moeten maken maar niet doet signature |
|
http://www.musickmagazine.pl/material,inquistion---obscure-verses-for-the-multiverse,1126.html Gisteren voor het eerst helemaal beluisterd, en wederom een heerschplaat Black seeds of bunny! |
|
Hij draait nu ook rondjes in mijn platenspeler. Klinkt weer lekker! |
|
Serieus de allereerste tape die het getal vd persing voor op de hoes heeft staan |
|
quote: |
|
Het nieuwe album is weer een Black Metal plaat van topklasse geworden! In songs als: Joined by dark Matter, Repelled by Dark Energy. En: Inversion of Ethereal white Stars is het Inquisiton geluid weer ultiem! Jammer dat ze deze keer op tour gaan met het package: Cradle of Filth, Behemoth e.a. Waarschijnlijk krijgen ze dan ook maar een half uur speeltijd. Maar wel het grote publiek deze keer dan. |
|
quote: Kunnen ze nog sneller spelen |
|
Ze hebben gelukkig wel weer die typische infantiele blackteksten. |
|
Haha, prachtig hoe Inquisition al jaren hetzelfde album uitbrengt. Goud. |
|
DLP and CD nu op voorraad! |
|
quote: Vocalen zijn wel van Immortal geript. Veel monotoner wel. Vraag me af of ik het goed al dan lachwekkend vind. Time will tell. Nu. Heb in één lot de ganse disco van deze band gewonnen. In welke volgorde browse ik de albums het best? En nu gaan we vegen |
|
Niks topt 'Invoking..', daarna is het meer van hetzelfde maar wat complexer en technischer. |
|
Mee eens, Invoking is het gaafst. Vind Ominous Doctrines en Magnificant Glorification beide ook erg sterk. De nieuwe is leuk en Nefarious valt qua kwaliteit wat buiten de boot. Het debuut is wat saaiig. |
|
Afgelopen twee albums waren ook wel echt heel sterk. Maar qua songs blijft het inderdaad Invoking. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Klinkt weer zoals al hun andere werk, haha. Bevalt me prima. |
|
Vreemd effectje op de vocals, dat ik persoonlijk niet zo geslaagd vind. Het nummer zelf is wel ok. Faustian Spirit of the Earth |
|
Klinkt wel redelijk vind ik. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 19-05-2016 1:40] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
die vocal effecten struikel ik ook een beetje over voor de rest wel goed. |
|
Over een paar weken weer in Nederland te zien op deze fuif: https://www.facebook.com/events/1698639093717101/?acontext=%7B%22ref%22%3A4%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D Hopelijk dan ook met wat nieuwe tracks |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |