|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sorry, vergeten |
|
Al, uitgebreide (?), meningen over Pain Provider? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik vind hem anders zeer geslaagd. Heeft waarschijnlijk wel te maken met het feit dat ik beide 'genres' kan waarderen, ik zie ook in dat er teleurstelling kan ontstaan als men vergelijkt met het oude werk. Edoch, |
|
Ik heb vanochtend wat nummers van Pain Provider gehoord en dat viel goed tegen. Hakkehakkebeukbeuk death achtige muziek. Weg sfeer, weg gevoel. *Schrapt van want list.* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, ik vond er ook niet zoveel aan. |
|
Ik heb zojuist wat nummers van de nieuwe Gotmoor, Pain provider, gehoord. Dat is alles waar ik op gehoopt had! Razende black metal met grind invloeden. Dit keer zonder de keyboards waardoor de muziek alleen maar agressiever klinkt. Fans van Black witchery, Revenge en Conqueror kunnen volgens mij hun slag slaan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik vind Pain provider maar een saaie kut plaat. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Iedereen vindt het tegenvallen. Ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 09-02-2006 17:19] |
|
quote: O. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, "O.". |
|
Ik ook niet serieuze krachtwinning zonder keyboardspeler signature |
|
Fantastische plaat, niet te vergelijken met ouder werk, wie dat doet is dom, want dit is een heel andere divisie btw, maar de smerigheid die ervanaf druipt. HEERLIJK Hopelijk doet men minder lang over wat nieuwe rotzooi. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 09-02-2006 21:14] |
|
Begint XnegativeX nu alweer over Gotmoor? JA! Ik begin alweer over Gotmoor ja. Het nieuwe album is namelijk fucking gaaf! Weg met de trollen en de gnomen, weg met de keyboards. Pure misantropische black metal. De drums razen als een bezetene en de ijzige riffs doorklieven je speakers. De zang is nogal een apart verhaal. Het klinkt namelijk alsof er bij Gotmoor meerdere demonen achter de microfoon hebben plaatsgenomen. Deze demonen grommen, krijzen, gillen en fluisteren allemaal tegelijk hun ongenoegen over de mensheid. De enige referentie die ik zo kan plaatsten bij dit nieuwe album zouden bands als Black witchery en Conqueror zijn. Alleen klinkt Gotmoor minder chaotisch en zijn hun songs af en toe bijna catchy. Persoonlijk vind ik dit echt een geweldig album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kan nergens een site en/of mp3 vinden van dit werkje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Review heb ik wel geplaatst in ieder geval, paar posts hierboven. |
|
ja dat had ik al een tijd terug gelezen, maar ik zou graag wat horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou, ik vond het een zaaddodende death/black hybride die voor geen meter op bands al Conqueror lijkt. De kracht van Gotmoor zat'm juist in de geniale combinatie van vuige underground black met heerlijke keys. Jammer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
We dug out Gotmoor from the swamp and they are the second announcement for the 7th edition of The Netherlands' longest running black metal festival. At the end of the 90s one would hear their name everywhere and together with country mates Lugubrum and Enthroned they were arguably the best known Belgian band. Their demo's "Dicht Bi Den Heerd" from 1997 and "Uit Den Donkeren Grond Gerezen" from 1998 are well preserved underground gems. The demos show a destruktive storm of fast and furious trollish black metal for fanatics of old Limbonic Art, old In Battle, old Setherial. In 2005, "Pain provider" followed; a brutal and furious black/death album, after which things got silent. Tickets: https://baroeg.stager.nl/VenerationOfTheDead/tickets |
|
|
|
Blij dat ze weer in de oude stijl spelen. Pain Provider was een draak van een plaat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |