![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
De Samples van "Doomed Dark Years" klinken behoorlijk gaaf! Iemand die deze cd wegdoet? |
|||||||||
|
kep de promo van dark doomed years nog wel ergens... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|||||||||
|
quote: Ik geef je er 2 euro voor! |
|||||||||
|
als je daar 1,50 porto bij wil doen mail je je adres door naar kankerkankerkanker<aap>weltbrand.cjb.net In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|||||||||
|
quote: Ik denk dat dit bij Astarte nog wel meevalt. Hoevvel shirts en andere merchandise zie je van hen? En hoe vaak staan ze op de camara te geilen als dat wijf van Arch Enemy? Ze zullen het, tegenwoordig, vast meer voor de lol doen dan dat ze een stuk 'serieuze'(black) metal willen neerzetten maar ach het gaat toch om de muziek? Maar vergeet natuurlijk niet dat ik Baudi Baldrs geniaal vind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
De vijfde c.d. is pas uit, en ze zijn volwassener geworden, ook geen volledige vrouwelijke bezetting meer. |
|||||||||
|
Met gastvocalen van Attila zeker? Faustian Spirit of the Earth |
|||||||||
|
Altijd genegeerd, maar er is een nieuwe (en laatste) plaat blijkbaar. Kan iemand kwelgeest een nieuwe doos tissues aanreiken? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-11-2025 18:03] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Het debuut blijft volgens mij een puike schijf. Later werk beluister ik nooit. Heb verder ook alleen Quod Superius Sicut Inferius. Die gaat volgens mij mog wel; maar Sirens daarna was goed pet. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie |
|||||||||
|
Ik ken ze wel van naam en vast wel eens gedraaid. De frontvrouw / 1 van de frontvrouwen is in 2014 overleden aan Leukemie, wat dan altijd wel tragisch is zo'n mooie jonge vrouw. Anyway het artwork van het nieuwe album ziet eruit alsof het gemaakt is door een vijftienjarige scholier tijdens de middagpauze. Slecht begin. Voor de rest verwacht ik er weinig van. Maar ik ga het uit principe wel even draaien zo. Winter is coming |
|||||||||
|
FAN! Slayer inspired 40K troepen, whats not to like. Zijn een paar gave lore videos over op YT. ![]() Succesvol weggetrolled sinds Zaterdag 15 December 2001 - 18:09.59: VAMPIE, Karnivoor, Flebbie, Dwaallicht, Heresie, Mental, Forever After, Slechtheid, Fusion, Snaack. |
|||||||||
| Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
| Index / Heavy Metal |