|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooie tafel, ik zal deze week wel een keer in komen maken!! |
|
En komen er nou ook hooligans op je tafel af, Varanus? Edit: tikfoutje. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 07-11-2004 14:43] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Een topic over tafelvoetbal!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In de coffeshop in de buurt staat ook zo'n ding. Wat een herrie. En dan heb ik het over de tafel. De mensen die het spelen, maken nog meer herrie. Oud Vuil. |
|
Tafelvoetbal heesrt! Daar heb mezelf tijdens mijn korte MTS periode meer mee bezig gehouden dan mijn lessen. Gelukkig staat zo'n ding ook bij ons in de kroeg, en ja in de shop ook, en ik blijf het relaxed vinden om daar een potje te ballen... |
|
quote: Nou gaan ze me allemaal uitlachen Hehe, heb net Hell_awaits met 10-0 verslagen spelfout weggehaald... |
|
quote: Ghehe...tafelvoetbalhooligans... spelfout weggehaald... |
|
een paar jaar geleden versloeg ik echt iedereen....was echt heel grappig hoe sommige mensen daar niet zo goed tegenkonden..maar k heb het al een tijd niet meer gedaan... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik kan geweldig goed tegen mijn verlies.. spelfout weggehaald... |
|
quote:okee YOU'RE ON! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hehe..DEAL!! spelfout weggehaald... |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe. destijds nooit tegen mij gespeeld zeker?? |
|
Tafelvoetbal...? Ik kan over het algemeen geen spelletjes.. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Oeh, ik voel dat er een ZM tafelvoetbaltoernooi gaat komen ooit... spelfout weggehaald... |
|
quote: hehe, regel jij dan een extreem grote tafel?? dan kunnen we met 129 voetballertjes tegen 129 voetballertjes spelen... |
|
quote: Dat hadden we aan de hand van de titel ook al door. Je hoeft het niet verder uit te leggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Van links naar rechts |
|
quote: Zal dan voor het eerst zijn. Van links naar rechts |
|
blijf het een kansloos tijdverdrijf vinden. Nagenoeg zie ik ook altijd negers op dat ding. |
|
quote: dus? Bruce Banner |
|
|
|
Onze tafel heerscht nog steeds bijzonder hard!!! Wordt nog elke dag gebruikt! Edit; typgriep [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 01-12-2004 18:34] spelfout weggehaald... |
|
In IT word het heel erg serieus genomen, en zijn daar ook abnormaal goed in tafelvoetbal, en ook echt bijna allemaal. Ben nu ook hevig aan het trainen om ze van de zomer te kunnen verslaan! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |