|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha cheerz |
|
We zullen het wel zien vanavond. Life doesn't get much better than this! |
|
Fijne bijkomstigheid dat ik niet meer terug hoef te rijden |
|
quote: Hee, tot vanavond he.. |
|
joah, ff eten, hond uitlaten en die kanr op Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Ja ik ook zo ja, bin benieuwd |
|
NWD was live best ok. Beetje kruising tussen orphanage en rammstein. Symmetry was gaaf. Ik ben totaal geen prog fan, maar het klonk allemaal perfect. Erg goede instrumentbeheersing ook. Life doesn't get much better than this! |
|
NWD klonk okee, maar niet voor al te lang. Was mij iets teveel ehm geboink en gedoe her en der. Ik was zelf ook vrij laat binnen, de helft gehoord ongeveer. Symmetry was erg gaaf! Beter dan ik gedacht had, vooral de zang wist mij te boeien. Stuk voor stuk goede muzikanten, leuke performance alleen het zangeresje had voor mij niet gehoeven. Vooral haar 'start' klonk nogal 'eekhoorn met fijn geknepen ballen achtig', later klonk het stukken beter. Al met al --> |
|
quote: LOL thanx [edit]oeps[/edit](Kan zijn dat de alcohol dit zegt hoor..) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-11-2004 13:39] |
|
fijngeknepen ballen!!!!! |
|
quote: Ehm FRNK, details hoef ik echt niet te weten hoor hehe |
|
Even een paar foto's, helaas werkt mijn goedkope camera niet helemaal naar behoren zonder flits. Kan momenteel ook niet hosten, pas vanaf 1 december weer dus dan komt de rest online. |
|
Hehe, gave foto's. Ikn was best onder de indruk van Symmetry trouwens. Technisch erg goed, de tweestemmige gedeeltes klonken ook wel gaaf. Drummer hakte er af en toe ook goed op los. Life doesn't get much better than this! |
|
Hey cool, coole pics ook ,thanx Twas ook erg gezellig weer |
|
Gezellig en druk ja Geslaagde avond, was ook blij dat NWD begon want ik kwam pas halverwege binnen stormen hehe. |
|
quote: Ik ook, anders was het zo stil geweest... Maar, het was een prima avondje. Symmetry was erg vet. Bij NWD zat ik niet op te letten Leuk zaaltje/'kroeg met een podium' blijft het. [Dit bericht is gewijzigd door niles op 28-11-2004 17:15] |
|
quote: Haha iig thanx voort spelen ook Ik zat wel aardig te trippen op jullie shit, dude |
|
quote: Goede zaak. Symmetry staat ook als een huis, met die nieuwe drummer en gitarist. Vakwerk! Moeten we vaker doen . |
|
Hey frank, was te gek man!! Goeie show!! my fwogs eat wowms!! |
|
... hmmm... volgens mij moet ik toch maar eens naar een optredentje komen koekeloeren!.... zoveel goeie reacties! |
|
Haha Woy : thanx En EEJ PETRA! Zou gaaf zijn idd :D Alleen hebben moet ik nog wat optredens regelen eerst haha.. Die Bo-El klinkt geweldig trouwens! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |