|
Auteur: |
|
|
Mag ik jullie wijzen op de band All That Remains met de ex-zanger van Shadow's Fall. This Darkened Heart is echt een bruut plaatje, thrash, death en hardcore. All That Remains is vergelijkbaar met bands als Shadows Fall, Lamb of God en Carnal Forge. http://www.allthatremains.cc/media/thedeepestgrey.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 19-10-2004 14:17] |
|
zeer vette band... vind dit misschien wel beter dan shadows fall Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Iemand de nieuwe ATR al gehoord? Ik lees overal lovende recensies dus ben ik maar aan het zoeken geslagen. Vet bandje zeg! Typische NWOAHM bruutheid afgewisseld met de nodige melodie en een uitstekende zanger (clean)! Click: http://www.allthatremainsonline.com/ [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-07-2006 22:22] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik was al helemaal onder de indruk van hun vorige! Die nieuwe heb ik al helemaal mogen belusiteren toen ze in de 013 speelden! Toen zat ik backstage met ze te chillen en lieten ze me vast het nieuwe album horen! Live klinken de cleane vocalen ook erg fijn! Gave band alleen ze mogen nog wel wat doen aan hun stageact.. verder prima! |
|
De plaat is wel stukken agressiever dan hun debuut. The weak willed. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 18:53] |
|
Ik heb ze leren kennen via verzamelalbums met vanalle metalbands erop. Onderandere met Heaven Shall Burn, Kataklysm enzo. ATR is echt een gave band † Dark Priestess † |
|
zeer smooth klinkt die laatste wel ja maar muzikaal mag het er wel wezen. Verstaanbaar (lees: geen tekstboekje nodig). Afwisselend tamelijk zangerig en brulbuiend, om toch maar zoveel mogelijk agressie én emo over te komen. Maar het stoort niet, alsof ze dit al jaren doen zeg maar. Verwacht deze maar op TMF of whatever dat tegenwoordig ook noemt. signature |
|
Op cd wel aardig, maar live op sotu was 't echt helemaal niks. |
|
This Darkened Heart is bruut! Die andere ook nog maar eens een keer op de kop tikken |
|
Prima plaat ja, klinkt lekker. Amerikaans, maar niet op een storende manier |
|
Heerlijk band, The Fall Of Ideals is imo zoveel beter dan Threads Of Life van Shadows Fall. Ookal heeft Philip Labonte alleen op de eerste van Shadows Fall gezongen en heb ik Shadows Fall pas leren kennen met Brian Fair aan boord, ik denk toch (nu kijkend) dat Phillip Labonte een veel betere zanger voor Shadows Fall was. Hij is technisch veel beter... Ik vindt Brain fair nml. echt de zwakke schakel bij Shadows Fall. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het enige positieve aan Shadows Fall is hun gitarist, die hier en daar nog wel eens wat leuks neerzet, verder is het vrij standaard, met een zanger met een ronduit vervelende stem "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
hun laatste release is ook zeker aan te raden. geweldige breakdowns (dat hoor je me niet vaak zeggen), catchy zanglijnen en geweldige vocals! Topper van het album is voor mij This Calling |
|
Ben nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe plaat.. Hij blijft niet zo hangen als zijn voorganger. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Index / Heavy Metal |