IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : All that remains
Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 19-10-2004 14:15 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

Mag ik jullie wijzen op de band All That Remains met de ex-zanger van Shadow's Fall. This Darkened Heart is echt een bruut plaatje, thrash, death en hardcore.

All That Remains is vergelijkbaar met bands als Shadows Fall, Lamb of God en Carnal Forge.

http://www.allthatremains.cc/media/thedeepestgrey.mp3

[Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 19-10-2004 14:17]

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-10-2004 14:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

All That Remains is idd wel gaaf.

Ik ben ermee in aanraking gekomen toen een nummer van hun op de beMETAL-internetradio voorbij kwam, waarna ik ff verder op onderzoek uit ben gegaan.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 14:13 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

zeer vette band... vind dit misschien wel beter dan shadows fall

Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 25-07-2006 22:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Iemand de nieuwe ATR al gehoord? Ik lees overal lovende recensies dus ben ik maar aan het zoeken geslagen. Vet bandje zeg! Typische NWOAHM bruutheid afgewisseld met de nodige melodie en een uitstekende zanger (clean)!

Click:

http://www.allthatremainsonline.com/

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-07-2006 22:22]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 25-07-2006 22:24 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

Ik was al helemaal onder de indruk van hun vorige!
Die nieuwe heb ik al helemaal mogen belusiteren toen ze in de 013 speelden! Toen zat ik backstage met ze te chillen en lieten ze me vast het nieuwe album horen!
Live klinken de cleane vocalen ook erg fijn!
Gave band alleen ze mogen nog wel wat doen aan hun stageact.. verder prima!

Asphyxiated
Usericon van Asphyxiated
Posted 26-07-2006 18:49 by Asphyxiated Wijzig reactieProfiel van AsphyxiatedQuote dit bericht

De plaat is wel stukken agressiever dan hun debuut.

The weak willed.

[Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 18:53]

Lost One
Usericon van Lost One
Posted 28-07-2006 22:10 by Lost One Wijzig reactieProfiel van Lost OneQuote dit bericht

Ik heb ze leren kennen via verzamelalbums met vanalle metalbands erop. Onderandere met Heaven Shall Burn, Kataklysm enzo. ATR is echt een gave band

† Dark Priestess †

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2006 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeer smooth klinkt die laatste wel ja

maar muzikaal mag het er wel wezen. Verstaanbaar (lees: geen tekstboekje nodig). Afwisselend tamelijk zangerig en brulbuiend, om toch maar zoveel mogelijk agressie én emo over te komen. Maar het stoort niet, alsof ze dit al jaren doen zeg maar.
Verwacht deze maar op TMF of whatever dat tegenwoordig ook noemt.

signature

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 14-08-2006 23:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Op cd wel aardig, maar live op sotu was 't echt helemaal niks.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-11-2007 13:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

This Darkened Heart is bruut!

Die andere ook nog maar eens een keer op de kop tikken

Thijsss
Usericon van Thijsss
Posted 25-11-2007 23:54 by Thijsss Wijzig reactieProfiel van ThijsssQuote dit bericht

Prima plaat ja, klinkt lekker. Amerikaans, maar niet op een storende manier

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 26-11-2007 8:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heerlijk band, The Fall Of Ideals is imo zoveel beter dan Threads Of Life van Shadows Fall. Ookal heeft Philip Labonte alleen op de eerste van Shadows Fall gezongen en heb ik Shadows Fall pas leren kennen met Brian Fair aan boord, ik denk toch (nu kijkend) dat Phillip Labonte een veel betere zanger voor Shadows Fall was. Hij is technisch veel beter... Ik vindt Brain fair nml. echt de zwakke schakel bij Shadows Fall.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 30-12-2007 21:15 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Het enige positieve aan Shadows Fall is hun gitarist, die hier en daar nog wel eens wat leuks neerzet, verder is het vrij standaard, met een zanger met een ronduit vervelende stem

"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"

Lubridium
Usericon van Lubridium
Posted 02-01-2008 1:00 by Lubridium Wijzig reactieProfiel van LubridiumQuote dit bericht

hun laatste release is ook zeker aan te raden.
geweldige breakdowns (dat hoor je me niet vaak zeggen), catchy zanglijnen en geweldige vocals!
Topper van het album is voor mij This Calling

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-09-2008 16:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ben nog niet helemaal overtuigd van de nieuwe plaat.. Hij blijft niet zo hangen als zijn voorganger.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com