|
Auteur: |
|
|
het duurt nog wel een tijdje de 2e editie van beukrock! met: Van Katoen Beans Superbutt (Hu) Sidekickbob Cancelled CND The Bips Chiraw Alien Nation Epiphany Circle muscle Infinite Dawn Alexis www.beukrock.nl cafe de beuk, in Den Ham (overijssel) (edit: lineup compleet gemaakt) [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 07-12-2004 0:03] |
|
leuk! wa zijn de goeie metalbands dan? |
|
ik ga er zijn signature |
|
tis dan ook niet echt een metal festival. maar t feest zal er zeker niet minder om zijn, hoop ik |
|
Ik kom denk ik ook wel ff kijken.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
*Schop* Allen die in de buurt wonen: Gezellig komen bier drinken! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Al weer.... |
|
quote: Dat jij niet tegen drank kan... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Word er in ieder geval niet agressief of slaperig van ... |
|
quote: Wie wel dan? Kom je nog dan, ondanks 't feit dat er geen death mettul speelt? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Weet het nog niet. Dacht het haast niet, maar dat kan zo maar omdraaien. Weet ook niet wie er allemaal gaan of dat er uberhaupt iemand gaat. En heb natuurlijk geen zin om te rijden of om te fietsen. |
|
quote: 't Is maar een klein stukkie man!!! En altijd gezellig toch? (Hopen we). En als 't echt niet anders wil, mag je ook wel met ons mee in de taxi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:... die tot de Vr'hoop of de Wieke gaat, waardoor in nog moet fietsen?? Of is het "frontdoor delivery"??? |
|
quote: Van mij mag jij bij de voordeur afgezet worden Die 300 meter verder... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jezus dat kleine stukje naar Den Ham toe met de taxi luie kadavers. Maar deze meneer is ook weer van de partij. The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
shit, ik kan niet... Doe Chiraw de groeten!! |
|
quote: pff echt wel! zelfs ik ga op de fiets!! |
|
quote: Te laat gezien, anders had ik 't ff gedaan. Goh, dat bandje viel me niet tegen hoor. Hoewel 't niet helemaal mijn muziek is, klonk 't best strak (die strot uit dat kleine ventje!! )... Voor de rest: Ach, best gezellig omdat er zoveel bekenden waren. Maar de bands vond ik toch echt niet om over naar huis te schrijven. Infinite Dawn krijgt de hoofdprijs voor 't slechtste geluid, mijn god wat een klereherrie. Hoewel ik moet zeggen dat ze 't naarmate de set vorderde toch iets beter gingen doen, maar al met al toch een slap After Forever aftreksel. De rest van de bands kan ik me al nauwelijks meer herinneren, dat zegt al genoeg denk ik. Al staat me er iets van bij dat 'van Katoen' wel geinige achtergrondherrie was. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Van Katoen. Laatst nog mee gespeeld. Gingen de veertien-jarige gelkoppies ook massaal naar voren?? Kinder-nu-metal. Baggerband. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe, is dat zo? Geen idee eigenlijk, ik heb ze namelijk niet gezien. Zoals ik al zei, alleen op de achtergrond gehoord, onder het genot van een behoorlijk aantal biertjes En geloof me, vergeleken bij die meeste bands, die ik overigens alleen 'gehoord' heb klonk dit nog redelijk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oh, maar ze kunnen wel spelen hoor en strak ook. Die gasten staan zowat elke dag op het podium. Alleen de muziek is gewoon heel erg gespitst op de zieltjes van die arme pubertjes... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hm, weinig van gemerkt. Maar aangezien onze groep de gemiddelde leeftijd daar behoorlijk de lucht in schopte zou dat best zo kunnen zijn! Maar dat viel niet op, omdat bij elke band alleen 't jonge spul vooraan stond ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik vond het weer een geslaagd feest. Voor al de band Superbutt vond ik erg gaaf. cancelled en vankatoen trok ik ook erg goed. hier wat foto`s (voor imortella d`r geheugen) http://www.beukrock.nl/forum/viewtopic.php?t=41 |
|
Hey, dat zijn mooie foto's! En idd, het frist m'n geheugen een beetje op. Ik herinner me opeens 'The Bips' (geloof ik), zo'n superpunkbandje. Heel grappig Cancelled had ik veel meer van verwacht. Paar nummers van gehoord, maar kon m'n aandacht niet vasthouden. ..."Hate can only create more hate"... |
Index / Concerten |