|
Auteur: |
|
|
Dat weet bijna niemand |
|
Ik weet wel dat ze hun naam van de meest heerschende black metal band allertijden hebben gejat |
|
quote: Hun naam lijkt idd erg op Satyricon, maar dat wil ik nu niet weten, ik wil zaken weten op vlak van muziek, goed, niet goed, naar welke band het eerder neigt enzo. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
GOOOOOOOGLE http://www.rockdetector.com/artist,47198,rdbio.sm volgens mij maken ze paganmetal sheit... [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-10-2004 1:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dank je maar het is en blijft hier een metalforum, dus blijft dit topic open. Ik wil ook weten wie die band nu in feite kent van muziek. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 20-10-2004 2:15] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mij zul je niet horen heur, geef alleen de gevraagde info [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-10-2004 5:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die middenste is Kwelle, die hier de zang doet, maar ook in Garmenhord de gitaar bespeeld. Hun stijl ligt een beetje gelijk Agathodaimon |
Index / Heavy Metal |