|
Auteur: |
|
|
cover bands! De Slayer Cover band en een Metallica cover band waar ik de naam niet van weet (jc metro site is naar de haaien momenteel) Za 23 Okt. Aanvang: 21:00 (?) Entree €5,00 (?) JC Metro - Panningen www.jcmetro.nl |
|
zou the unforgiven wel zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:hehe inderdaad |
|
quote:Jawel, maar het is zo toch ook een leuke actie het is maar voor 3 dagen. |
|
quote:Misleiding van mensen, daar hebben callcenters een alleenrecht op. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:was het niet imitelica? |
|
De SLayer Coverband en 13INC. |
|
misschien wel interressant om te gaan eigenlijk |
|
"De slayer coverband" Hoe eenvoudig kan een naam zijn. |
|
Boeie, dan weet je tenminste wel waar je naar toe gaat. En spelen kunnen ze! Ik ben er zeker. don't mistake lack of talent for genius |
|
Kan iemand a.u.b. de topictitel aanpassen, ik opende vol verwachting deze topic en dat blijkt het om coverbands te gaan :S Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ja, ik dacht ook van: Wat een tour!!! Maar die Slayer-coverband is echt strak |
Index / Concerten |