IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 23 okt flesh made sin/imbolc/sabbatical goat | De Gonz - Gouda
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-10-2004 11:12 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

23 oktober in De Gonz in Gouda

Flesh Made Sin

Sabbatical Goat

Vuist

Imbolc

entree 7,50
deur open om een uur of 8

Adres: Jeruzalemstraat 11, Gouda (centrum)

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 23-10-2004 1:05]

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Ravenrose
Disconsolate!
Usericon van Ravenrose
Posted 22-10-2004 11:44 by Ravenrose Wijzig reactieProfiel van RavenroseQuote dit berichthttp://www.disconsolate.nl

quote:
Op 22 oktober 2004 11:12 schreef Aaaarco het volgende:
23 oktober in De Gonz in Gouda

Flesh Made Sin

Sabbatical Goat

Vuist

Sabbatical goat

entree 7,50
deur open om een uur of 8

Adres: Jeruzalemstraat 11, Gouda (centrum)

Arme Imbolc mag alleen maar komen kijken hoe sabbatical goat 2x speelt

www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-10-2004 0:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik ben er morgenavond gezellig. Flesh Made Sin:

Edit: aangezien het 0.08 is: vanavond

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-10-2004 0:08]

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2004 0:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik ken wel suicidal goat

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-10-2004 0:16 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik ken Sabbatical Goat ook niet, maar het is heel TRVI, vermoed ik. Alleen al die bandnaam natuurlijk, maar ook stond op de website van De Gonz van elke band de plaats van herkomst vermeld... behalve bij Sabbatical Goat.

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2004 0:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en ze spelen 2 keer die avond (blijkbaar)

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-10-2004 0:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Hoop het niet

Gelukkig hebben ze bij De Gonz Imbolc ook ingehuurd...

Sater
Usericon van Sater
Posted 23-10-2004 0:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2004 0:16 schreef Hexegot het volgende:
Ik ken Sabbatical Goat ook niet, maar het is heel TRVI, vermoed ik. Alleen al die bandnaam natuurlijk, maar ook stond op de website van De Gonz van elke band de plaats van herkomst vermeld... behalve bij Sabbatical Goat.

Dus?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-10-2004 11:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

misschien omdat ze nergens vandaan komen!

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-10-2004 13:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Nou, het concert is achter de rug, en mijn mening is herzien:

- SABBATICAL GOAT: absoluut NIET 'true', maar wel erg grappig.
- VUIST: goede band, leuke nummers, alleen erg saaie zanglijnen (krijs-grunt-krijs-grunt, en dat in nagenoeg elk nummer op nagenoeg eenzelfde manier).
- IMBOLC: saaaaaai! Het enige leuke moment was het begin, toen een van de zangers ons verwelkomde met een welgemeend 'je moeder stinkt naar spruitjes'.
- FLESH MADE SIN: hardstikke goede band (vind ik althans), maar het geluid was zo onvoorstelbaar slecht dat ik de nummers beter kon herkennen toen ik buiten stond (en het geluid door de muren heen hoorde) dan toen ik nog binnen rondhing. Een behoorlijke domper op de pret, maargoed; dan zet ik 'Masterwork In Blood' maar weer even op .

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-10-2004 19:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het geluid was in de zaal dus wel dik in orde.
Sabbatical Goat zouden het goed doen op de plaatselijke kermis.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-10-2004 19:58 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 19:11 schreef Sater het volgende:
Het geluid was in de zaal dus wel dik in orde.

Vond jij het een goed geluid dan? Vanaf Imbolc kon ik niet eens de aankondigingen meer fatsoenlijk verstaan, laat staan nummers/riffs herkennen. Alleen bij Vuist kon ik zonder veel moeite horen welke noten de heren muzikanten speelden...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 24-10-2004 22:48 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vond t geluid wel behoorlijk te doen hoor.. misschien kunnen jouw tere oortjes niet zolang in de herrie...

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-10-2004 22:56 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:48 schreef Aaaarco het volgende:
ik vond t geluid wel behoorlijk te doen hoor..

Voor Gonz-begrippen misschien - ik ben beter gewend.

sterft
Usericon van sterft
Posted 25-10-2004 17:44 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

SG komt uit Hilversum en omgeving.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 26-10-2004 15:28 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ah

Sater
Usericon van Sater
Posted 28-10-2004 20:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Van het Gooisematras dus

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com