|
Auteur: |
|
|
quote: Arme Imbolc mag alleen maar komen kijken hoe sabbatical goat 2x speelt www.disconsolate.nl Next gig: 4 november Nijmegen. Check de site. ZM-Recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/3000.html |
|
Ik ben er morgenavond gezellig. Flesh Made Sin: Edit: aangezien het 0.08 is: vanavond [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-10-2004 0:08] |
|
ik ken wel suicidal goat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ken Sabbatical Goat ook niet, maar het is heel TRVI, vermoed ik. Alleen al die bandnaam natuurlijk, maar ook stond op de website van De Gonz van elke band de plaats van herkomst vermeld... behalve bij Sabbatical Goat. |
|
en ze spelen 2 keer die avond (blijkbaar) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoop het niet Gelukkig hebben ze bij De Gonz Imbolc ook ingehuurd... |
|
quote: Dus? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
misschien omdat ze nergens vandaan komen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Nou, het concert is achter de rug, en mijn mening is herzien: - SABBATICAL GOAT: absoluut NIET 'true', maar wel erg grappig. - VUIST: goede band, leuke nummers, alleen erg saaie zanglijnen (krijs-grunt-krijs-grunt, en dat in nagenoeg elk nummer op nagenoeg eenzelfde manier). - IMBOLC: saaaaaai! Het enige leuke moment was het begin, toen een van de zangers ons verwelkomde met een welgemeend 'je moeder stinkt naar spruitjes'. - FLESH MADE SIN: hardstikke goede band (vind ik althans), maar het geluid was zo onvoorstelbaar slecht dat ik de nummers beter kon herkennen toen ik buiten stond (en het geluid door de muren heen hoorde) dan toen ik nog binnen rondhing. Een behoorlijke domper op de pret, maargoed; dan zet ik 'Masterwork In Blood' maar weer even op . |
|
Het geluid was in de zaal dus wel dik in orde. Sabbatical Goat zouden het goed doen op de plaatselijke kermis. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Vond jij het een goed geluid dan? Vanaf Imbolc kon ik niet eens de aankondigingen meer fatsoenlijk verstaan, laat staan nummers/riffs herkennen. Alleen bij Vuist kon ik zonder veel moeite horen welke noten de heren muzikanten speelden... |
|
ik vond t geluid wel behoorlijk te doen hoor.. misschien kunnen jouw tere oortjes niet zolang in de herrie... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Voor Gonz-begrippen misschien - ik ben beter gewend. |
|
SG komt uit Hilversum en omgeving. |
|
Ah |
|
Van het Gooisematras dus one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Index / Concerten |