|
Auteur: |
|
|
Geen topic hierover? Vreemd! NIW, dit is een brute deathgrind band en dus verplichte kost voor de liefhebbers. Nieuwe CD is uit zag ik al via Displeased mailing. Luisteren die hap! Nieuwe CD heet Rice On Suede. Website met media: http://www.goratory.net/ [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 22-10-2004 20:47] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
yup, heb Orgasm Induced Diarrhea op CD, vette band A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Die hebben wij ook, goede band, maar helaas wel zo origineel als een pak melk |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ken Goratory verder helemaal niet maar kwam toevallig dit studioopnamefilmpje van de drummer tegen op YouTube...fucking abnormaal. http://www.youtube.com/watch?v=0yjVM2zmmiA&NR |
|
quote: Ja, dat is die "nieuwe" kerel die op Rice on Suede drumt. Echt hééééél erg rap en strak... ben benieuwd wanneer er een nieuwe plaat van deze "heren" uit gaat komen. Mag zo onderhand wel weer. |
|
zodetering bruut gedrumd ja Je moeder. |
|
iemand al enig idee wanneer ze een nieuw album gaan uitbrengen? Dit jaar misschien? Als het net zo goed wordt al Rice On Suede dan belooft het nog wat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die url uit post 1 klopt niet meer, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Nee idd, ze zitten op myspace.com/goratory "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ah, ok. Goede muzikanten, maar niks voor mij, hoor ik al. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Het is brutal deathmetal, dus je moet wel van het rappere spul houden idd. Maar ik vind het echt massaal beukwerk Het vergt ook wel enige luisterbeurten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, meerdere keren luisteren zou misschien wel helpen, maar ik kan gewoon niet zoveel met zulke enorm snelle muziek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Je wordt ook al oud he, dat helpt natuurlijk ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
En bedankt. Ik was trouwens altijd al oud. Maarre, terrorizer (world downfall) of oude carcass snelheden, die trek ik wel. Maar dit, mwoah. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bruut spul I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
splut signature |
|
quote:Wow. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Index / Heavy Metal |