|
Auteur: |
|
|
HATRED DEIFECATION PUTREFIED 12 november Bar American Plein 1940 7 4331 LG Middelburg [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 24-10-2004 12:54] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*hup* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Zal mijn aarsch eens daarheen slepen die avond en Frank krijg je ook wel zo ver om op te komen dagen denk ik. |
|
quote: Moet jelle wel eerst vrij nemen |
|
quote: Ik schop hem onder zijn alsie niet komt opdagen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
*hup* What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Hatred is toch ruk? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Zeker, daarom spelen we ook zo vaak! [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 05-11-2004 11:13] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Gelukkig mag ik Bar niet meer binnen, hoef ik jullie ook niet te zien. |
|
das een hele geruststelling... ik weet niet eens waar die bar zit, dus 100% kans dat ik t ook ga missen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik vind jullie ook lief hoor! Bedankt voor het omhooghouden van het topic, knaapjes! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
rutan krijgt het weer dik over zich heen.... nog plek in de auto? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Je komt maar met de skoetah What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Index / Concerten |