|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren het eindprodukt mogen beluisteren. Klonk enorrrm vet! Vooral hulde aan de drummer. Oud Vuil. |
|
quote: Wel vreemd dat er deze week een promo-cd naar Karmageddon gestuurd werd voor een deal als er op voorhand gezegd wordt dat er toch geen samenwerking zal zijn... had je je de kosten en moeite ook kunnen besparen... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 25-11-2004 11:56] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 25-11-2004 11:55] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
waarom moeilijk ( en integer) als t makkelijk kan, als je een van nneralnds rocksterren in je band hebt dan moet je daar wel een beetje van profiteren In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: heuh ? Dat verbaasd mij eigenlijk wel ! Maar ja, ze waren natuurlijk ook wel erg verwend bij Nuclear Blast, en dan is dat natuurlijk wel even wennen bij een ietsjes kleiner label, ook al was Hammerheart wel een van de grotere. Misschien dat ze dat toch wel hadden ingezien... Het kan ook zijn omdat ik al bij jullie zit, en niets te klagen heb ! Trouwens, de reden was dat Guido destijds meer gezegd had, dan dat hij waar kon maken. Mijn mening is gewoon dat Guido soms iets te enthousiast is en iets te veel vertrouwen heeft. Maar ik moet leren wat vaker mijn smoel te houden, en dus niet moet reageren op sommige opmerkingen. Over die mp3's, ik moet trouwens nog steeds in dat ftp verhaal duiken, en heb er nu eigenlijk geen tijd voor. Druk met de studio verbouwen.... |
|
Over het hoe en wat zal ik me verder niet uitlaten... daar heeft hier verder niemand wat mee te maken. Mijn opmerking was meer een beetje kietelend richting jou bedoeld. Dat je er op voorhand al vanuit ging dat de band geen interesse had maar dat er vervolgens wel doodleuk een promo CD op de mat ploft voor een deal... case closed! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: hahaha, yep, klopt ! |
|
Stiekuhum kan ik wel zeggen dat het de moeite gaat zijn goed bezig jongens. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |