|
Auteur: |
|
|
Ik gok dat er erg veel zuip en kotsbeelden opstaan ... En een fiks scheldende Phil .. dat doet ie nogal graag schijnt .. DVD';s zijn aan mij niet echt besteed, ik luister naar muziek, niet kijken ... |
|
quote: Een hoop kleutergedrag waar alleen maar een uiterst dronken of stoned persoon zich aan overgeeft (letterlijk soms). Als toeschouwer is het zeer vermakelijk maar je kijkt het maar een keer. |
|
Hmmm, muziek-DVD's koop ik niet meer...die liggen alleen maar een beetje weg te rotten in de kast. Heb inmiddels zelfs al een aantal verpatst via Marktplaats Hatsjikidee! |
|
quote: best grappig! maar wel waar. Suck my piss |
|
hehe, vooral die vulgar video heeft dat veel ja. zzz |
|
een dvd vol met onzin en af en toe een clip!! ik vind hem wel lache!!! |
|
De Pantera dvd net als de Sepultura dvd laten de bands in hun beste periodes zien en zijn daarom allebei het aanschaffen waard The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb een aantal van die bonus dvd's maar kijk ze never nooit niet .. muziekkie aan tijdens de dingen van de dag ... ga je toch niet uitgebreid naar kijken |
|
Heb nou net "visions of the beast" van Iron Maiden geleend. Leuk, maar het verdwijnt in de kast om er alleen maar uit te halen om uit te lenen. En om er daar nou zo veel geld aan uit te geven.... CD's zijn dan een stuk relaxter ! |
|
Het enige wat ik er grappig aan vond was het gezeik met Malmsteen Verder gewoon een soort kack-ass video met veel kots en veel bier. Niet veel bijzonders dus. [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 26-10-2004 12:30] Kankerlul |
|
ik heb ze alle3 gezien (op VHS wisselwaar) en ze zijn enorm melig eigenlijk... vooral die laatste spant de kroon! Ik wed dat programma's als Jackass en Viva la Bam zijn afgekeken van die PanteraTapes. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dimevision is wel vet The trend is dead. |
|
"That's the fun I have" |
Index / Muziek algemeen |