|
Auteur: |
|
|
iemand bekend met de geniale eenmanband VAST(Visual Audio Sensory Theater)? Vind het moeilijk uit te leggen wat hij nou doet, maar wat hij doet is subliem! review van zijn nieuwe plaat, Nude. http://www.prog-nose.org/metal-nose/nederlands/albums%202004/vast_nude.htm |
|
Misschien ook leuk om meteen de website van de band te plaatsen http://www.realvast.com/ Ken de band verder niet btw |
|
ik heb de eerste cd van hun en die vind ik nog steeds erg goed. live vond ik het echter een stel posers en de sfeer van de cd kwam totaal niet over. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Ik heb het nooit live gezien maar ik kan me voorstellen dat zo'n eenmans band live niet goed overkomt nee. Boeie, zolang de cds maar goed zijn... Zenial |
|
quote: 'Nude' gaat weer meer terug richting de eerste plaat. Vind em erg goed, zeker na een paar nummers. Dan wordt de plaat subtieler. |
|
Geweldige plaat dat 'Nude', zelden zulke mooie liedjes gehoord. Ik kan het alleen maar helemaal eens zijn met de review uit de startpost. Zeer pakkend deze plaat en ik blijf er maar naar terugkeren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mooie site, jammer dat er nog geen muziek online staat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wow, die nieuwe cd is echt heel erg mooi. de stijl is nog steeds hetzelfde als de eerste cd, maar wat een mooie nummers staan hierop... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: staat wel muziek op...effe zoeken onder het kopje experience! |
|
Kennen al meer mensen deze "band" (éénmansband toch?)? Ik zit nu weer "Nude" te luisteren, en, wow, wat een geweldige plaat is het toch. Ik heb nog nooit liedjes gehoord die zó pakkend en toch zó bedroefd zijn. Geweldige stem heeft die gast ook, trouwens, doet me af en toe in de uithalen aan Bono van U2 denken, verder vind ik hem beter. *edit* deze topic is zowat onvindbaar in de search. Zou een mod zo vriendelijk willen zijn aan de titel het volgende: "(Visual Audio Sensory Theatre)" te willen toevoegen? , , [Dit bericht is gewijzigd door M. op 07-06-2005 21:01] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Een vriendin van me uit Amerika liet me hier ooit naar luisteren, en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Geweldige band (eenmans inderdaad). Vooral de nummers 'Pretty when you cry', 'Last One Alive' en 'Flames' vind ik meesterlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nude is wel goed maar die eerste cd blijft t beste Zenial |
|
Deze band is inderdaad hopeloos onderschat, maar ja wat wil je ook in navelstaarder land. NUDE is in elk geval een erg verrassende cd, en tesamen met Dopoguerra van Klimt 1918 een leuke ontdekking op gebied van progressive indie/rock/pop. |
Index / Muziek algemeen |