IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Silentium
stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 19:24 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Hé geen topic hier over ..nu wel.
Kent iemand maken naar hun zeggen "Romantic Metal" maar ik vind het meer iets van Doom. Ze maken veel gebruik van violen en hebben een vrouwlijke zangeres en cleane zanger en een grunter. Soms lijkt het een beetje op MDB. Mijn favoriete album is "Altum" en daarna "Sufferion - Hamartia of Prudence" hoewel de stukken hoorspel naar een paar keer beginnen te irriteren.

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 23:03 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Werkelijk niemand?

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2004 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ken het niet
Link naar mp3's?

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 23:10 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 26-10-2004 20:39 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik ken deze band wel, maar ik vind het weinig verheffend allemaal... beetje saaie doom.

no text supplied

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 26-10-2004 20:42 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Wat een zaadband. Bah. Ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een cd gekocht. Wist niet hoe snel ik 'm moest lozen.

Bah.

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 26-10-2004 20:43 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Welke cd heb je gekocht als ik vragen mag=

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-10-2004 23:00 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Heb sufferion paar weken geleden voor een prikkie gekocht, maar heb het nog niet goed geluisterd, zal het binnenkort eens doen.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com