|
Auteur: |
|
|
Supertramp. Zijn hier liefhebbers van deze band? Ik ken zelf nog niet zo veel nummers (logical song, school, breakfast in america enz) maar ik vind het best goede muziek! Wat jullie? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Schop! niemand? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
The Logical Song is door een bende technojanetten ook 'ns verneukt geweest geworden. Trouwens, Dreamer, is dat ook niet van hen? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Jep. Heb hier alleen een best of en nog een paar verzamelaars van ze liggen, maar het is zeker wel heel leuke muziek ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Er zijn weinig bands die zo vreselijk gay zijn als supertramp. Niet alleen als je nu naar metal luistert en het vergelijkt met supertramp is het ongelovelijk gay, zelfs toendertijd in vergelijking met andere popbands stond supertramp toch hoog in de nichten top tien. Als je hier naar luistert kan je het beste ook the village people en de complete discografie van barbara streisand aanschaffen. Als je dan toch bezig bent, koop een roze outfit, verbrand al je metalshirts, geef je metalcds weg en rot op van dit forum. Stelletje aarsrammers. Zenial |
|
quote: Het was natuurlijk al langer duidelijk, maar je bevestigt het beeld alleen maar. Je bent een domme kankerrukker. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Iemand die naar supertramp luistert vindt mij dom! Je zal het uiteraard ook erg dom vinden dat ik sexueel alleen geintereseerd ben in mensen van het andere geslacht en dat mijn aars alleen voor uitgaand verkeer is. Maar ik verwacht dan ook echt niet dat je dit fenomeen genaamd "heterosexualiteit" ooit zal begrijpen... Zenial |
|
quote: ha ha ha ha ha |
|
|
|
Idd, wat een niveau www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ja, Dreamer is ook van hen, ook een heerlijk nummertje En kan er ontopic gebeleven worden plz. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 27-10-2004 21:46] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
bij deze Ik vind supertramp een geweldige band! Zeer aangenaam om naar te luisteren. (en ik ben nieteens gay!) |
|
Inderdaad, de muziek is gewoon best goed www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
mwahaha, wat een lol op dit forum. Supertramp zegt me niks verder. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
leuke muziek, maar meer dan dat ..... je moet er voor in the mood zijn... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
lol leuk topic dit The logical song nog moeten vanbuiten leren voor Middelbaar onderwijs... drama was dat signature |
|
School is een gaaf nummer, goeie tekst ook. Ik heb die dubbel-cd met hun beste nummers. Cannonball, ook mooi, Logical song ook. Toch nog nooit kerels betrokken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik houd er niet van. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
ik ken alleen School, erg mooi nummer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik heb al die oude platen. Moet er wel voor in de stemming zijn. Maar wel okee, met name School en Give A Little Bit vind ik erg mooie nummers. Bareuh... |
|
Geweldige band natuurlijk. Daar waar Sympho en Pop op perfecte wijze werden samengesmeed. Met name 'Crime of the Century' & 'Even in the quietest Moments' zijn tijdloze meesterwerken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Index / Muziek algemeen |