|
Auteur: |
|
|
"Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
tot hoelaat duurt het? misschien dat ik ga, ben dan toch in gouda "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Geen idee. Wapenspraak speelt ca. 45 tot 50 minuten; Walpurgisnacht wellicht een uur of iets van die orde. @Beli: rijkelijk laat, idd "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
quote: aha jammer dat W&D zo kort speelt ik kom in ieder geval wel nog thuis als de bands zo kort spelen kan Grimm ook niet gelijk optreden? [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 27-10-2004 13:56] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: tsssss, die archeologen toch é , ma ik kan der alleseins nie zijn, helaarsch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het is wel heel erg dichtbij... zo'n 5 minuten fietsen dus wie weet... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Grimm kon niet spelen die dag, maar treedt normaal wel op in Woerden samen met Garmenhord in januari. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
quote: ok, ook goed nieuws tot zaterdag in eider geval "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Is goed W&D stampt de maat vanaf 21:00 u. "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
|
Begint W&D omk 9 uur, of gaat de zaal open om 9 uur? |
|
Ok, da's een goeie. Kleine rechtzetting: deuren gaan open om 21:00 u. Het optreden begint om 21:30 u. [Dit bericht is gewijzigd door Grimma Grendel op 30-10-2004 11:17] "Es ist besser, als ein Wolf zu sterben, denn als Hund zu leben." |
Index / Concerten |