|
Auteur: |
|
|
Ehm ja ik ben dus op zoek naar een dubbelbase drummer, voor bandje in stijl van within temptation, had eerst afgesproken met een db drummer, maar die had de dag voor eerste sessie geen zin , so weet iemand een db-drummer, in de buurt van rotterdam geef me dan asjeblieft een meeltje naar FireFox@darkmail.com (het gaat hier om een beginnende band, dus het hoeft echt geen topdrummer te zijn ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hehe iemand die databases kan drummen in morse code |
|
ik speel dubbele bass woon bij dordt en ben regelmatig in rotterdam .Het zou leuk zijn maar ik heb al een band [in rotterdam] alleen als je op vrijdags na 17:30 in het waterfront [zijn oefenruimtes van skvr onder het maas theater] zou kunnen oefenen is er een grote kans dat ik kan helpen [moet ik mezef eerst after forever stijl aanleren ,maar goed] ik oefen daar namelijk van 14 uur tot 17;30 met bint en volthor kahn tegen alle andere die hier om drummmers gevragd heb ik nee gezegd maar is mischien wel te doen [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 21-11-2001 22:37] |
|
Sja ik kan wel, maar dan moeten we eerst maar sowieso een svoor de lol afspreken wat samen te spelen daaro, want, zangeres heeft koorzingen geloof ik op vrijdag, maar lijkt me op zich wel tof, gewoon eens proberen oei zag nu ook ergens op het forum ook al een wanted dead or alive advertentie staan, (en ik d8 nog wel origineel te zijn ) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-11-2001 14:15] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
mischien volgende week vrijdag? en ik had van bint gehoord dat er mischien niet geoefend kan worden dus dan kan ik ook tussen 14:00 uur en 17:30 als dat beter uitkomt |
|
eh ja is wat mij betreft goed, maar hebbie toevallig ook msn of icq ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
nee en ik heb nog een extreem goede grunter voor je [als je dat wil tenminste] [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 24-11-2001 17:04] |
|
quote: eigenlijk zit ik het meest op een drummer te w8en, de rest komt, wel, heb ook een heel goeie zangeres, maarja, zolang er nog geen goed op elkaar ingespeelde band is heeft ze ook niet echt veel te doen hehe (stuur anders ff een meeltje naar paulk@prisma-it.com met een 06-je ofzow, dat vinnik iets relaxer afspreken) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 26-11-2001 9:45] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hahah Volthor is van mij! (al denk ik dat hij deze uitspraak niet zo leuk vindt...) |
|
euh bint hij heeft het zelf aan mij voorgesteld[zie het maar als een side project |
|
heheh LOL hij kan nu al geeneens al zn texten onthouden.... |
|
Ik dacht dat het om een Database drummer ging. Haha wat grappig. |
|
quote: |
|
hm.. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
he fire fox ik heb slecht nieuws :ik ben ziek dus ik kan morgen dus niet [een andere keer dan?] |
|
ziek in je hoofd zeker (om maar ff fop-nergers te praten) |
|
quote: oh komt mooi uit, ik moet sinterklaas vieren Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: dat vind ik inderdaad niet leuk, daar heb je inderdaad gelijk in Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Kun jullie niet in Groningen komen wonen? Dan wil ik wel in jullie bandje drummen. Greetz |
Index / Muziek algemeen |