IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Stoma, Room13 in de Gloppe(Leeuwarden) 7-11 Volgende pagina
BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 28-10-2004 18:04 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

7 November in de Gloppe:

Chain
Taste of Insanity
Room 13
Stoma

Vanaf 16.00 en het kost 5 euro's

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2004 18:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ach, das om de hoek, dus ben er wel effe denk ik...

spelfout weggehaald...

Orion
Usericon van Orion
Posted 28-10-2004 18:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

bin ik wel bij room13 & stoma

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 28-10-2004 19:00 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Grappig ja, alleen zijn zondagmiddagen vaak vrij kansloos.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2004 19:06 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 19:00 schreef Deathwish het volgende:
Grappig ja, alleen zijn zondagmiddagen vaak vrij kansloos.

Ah zondagmiddag. Dat betekent dat de kleine weer meekan onder het mom van een stukje opvoeding.

spelfout weggehaald...

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-11-2004 20:38 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

idd!! vette bands, een middag beukherrie is nooit weg.

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-11-2004 13:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Zometeen maar die kant op.....

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-11-2004 13:36 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

spul even met nimme! (nim dien zooi oek even met)

miskien meer even ut licht doen met room no13

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 07-11-2004 13:42 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik su 't hast weer vergete

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 07-11-2004 17:37 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Godver helemaal vergeten.
Ik denk niet dat er licht is, meestal is het allemaal niet te prof. bij gewoon afgehuurde avonden.
Wel kut, wou wel even kijken.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-11-2004 18:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm...ook vergeten. Komt omdat het wat een vreemd tijdstip is, zondagmiddag. Niet gewend....

spelfout weggehaald...

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-11-2004 21:38 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

leuk middagje , was alleen bijna gien harses.
idd niks aan licht daaro helaas ach komt wel weer eens.
hoogtepunten natuurlijk Stoma & room no13

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-11-2004 20:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

heyuh, bedankt voor de peoples die zijn gekomen, er waren dan maar 35 mensen (exclu.bentleden) ofzo, maar we zijn precies uit de kosten, en ut bier was op!!!
dusse, u jet mij net klagen!! hoe vonden jullie taste of insanity trouwens?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-11-2004 22:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 20:09 schreef jbassist het volgende:
heyuh, bedankt voor de peoples die zijn gekomen, er waren dan maar 35 mensen (exclu.bentleden) ofzo, maar we zijn precies uit de kosten, en ut bier was op!!!
dusse, u jet mij net klagen!! hoe vonden jullie taste of insanity trouwens?

Tegenvallen, wel strak, maar niet mien smaak weest wel?!

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 22:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

en wat hest allemaal deen als STAGE HAND

{offtopic)Deicide(+suzuki) gaat wel deur , dus gaast wel met toch

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-11-2004 22:07]

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-11-2004 22:08 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Bier sopen, en wat dinkjes rondsleept, maare wat wil die broer van dei geve voor die Origin...voor 8 epo's ken ie 'm wel krije, twee keer de eerste 2 nummers draait...su goed as nieuw!

Ja, wanner was't?
At ik geld hef su wel wel met wille....

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-11-2004 22:09]

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 22:11 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

su ut wel even vragen aan mien broer.

maaruh we gingen of de 28 november naar EINDHOVEN ( op een zondag ) of 6 december in Haarlem. (maandag)

hoelaat wast thus dan? en wa dr na afloop nog een harses ?

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 08-11-2004 22:12]

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-11-2004 22:23 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Neu, iedereen was vrij gauw vertrokken, ik was 11 uur thus ofsu. Maar 't maakt mie niet su veul ut, ik ken pas met at ik mien geld hef, maar dat is er vast wel voor de 26ste

Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 22:27 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

betaaldata 2004
23 januari 24 februari
24 maart 23 april
24 mei 24 juni
23 juli 24 augustus
24 september 22 oktober
24 november 22 december

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-11-2004 23:13 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dan 26ste maar, maare, dan drumt die suzuki? of speult ie gitaar...of is ie stagehand

Siemn SikFuk
rumboon
Usericon van Siemn SikFuk
Posted 09-11-2004 8:55 by Siemn SikFuk Wijzig reactieProfiel van Siemn SikFukQuote dit bericht

wat war ook alwehr die smehrkante?

Emiel, wat was ook alweer die smehrkant?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 14:09 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Dieze kante

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-11-2004 15:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 14:09 schreef BARABAS het volgende:
Dieze kante
Hey Hendrik, bedoel je niet in je undersign ALLE HOMO'S VERKOPEN PROMO'S???

Ik moet namelijk eerlijk toegeven dat ik ooit eens een promo heb gekocht voor 4 gulden

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 09-11-2004 15:40 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

et was een krabje emile... eb je keen gevoel voor UMOR?

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-11-2004 15:45 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:40 schreef NecRobert het volgende:

Ik moet namelijk eerlijk toegeven dat ik ooit eens een promo heb gekocht voor 4 gulden
Ik heb het altijd al gedacht

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-11-2004 15:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2004 15:45 schreef BARABAS het volgende:
Ik heb het altijd al gedacht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com