IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Vanavond Halloween in de Stört!!
Stringz
Usericon van Stringz
Posted 29-10-2004 13:26 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Heujjj,
Vanavond weer groot feescht in de Stört (te Arnheim)!!
Het is weer (uh...bijna) halloween!!!
Dusch wel in dood en verderf stijl komen!

Oh ja, het halloween feessie begint om 22.00 uur!!

\m/ \m/


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-10-2004 13:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ontzettende Amerikanen en wannaB-Kelten!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 29-10-2004 13:28 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Ontzettend saaie drol!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-10-2004 13:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-10-2004 14:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ga vanavond maar eens slapen denk ik, sorry




Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-10-2004 14:24 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Joepie.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-10-2004 15:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik dache effe aan de US-band halloween (niet helloween). dat had wel erg apart geweest.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-10-2004 17:19 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 15:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dache effe aan de US-band halloween (niet helloween). dat had wel erg apart geweest.


dan had ik liever Helloween gezien:



evil music goes cheesy!


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 29-10-2004 17:24 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

bluh helloween


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 29-10-2004 17:27 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 17:24 schreef stookvogel het volgende:
bluh helloween




Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 29-10-2004 18:18 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Helloween is toch pas zondag? Zit Niels in een timewarp ofzo?

Enniewees, ik wacht wel met gaan tot ik gebeld wordt door mensen die ook opgemerkt hebben dat er feest is. Maar anders weet ik niet of ik zo'n zin heb om te gaan.


natassja
Usericon van natassja
Posted 29-10-2004 22:49 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

carnaval is pas over 3 maanden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2004 10:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2004 18:18 schreef Killing Zoe het volgende:
Helloween is toch pas zondag? Zit Niels in een timewarp ofzo?

Enniewees, ik wacht wel met gaan tot ik gebeld wordt door mensen die ook opgemerkt hebben dat er feest is. Maar anders weet ik niet of ik zo'n zin heb om te gaan.
30 Oktober is Halloween, All hallows Eve


natassja
Usericon van natassja
Posted 30-10-2004 21:07 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

31 oktober is mij altijd gezegd

Duizenden jaren geleden vierden de Kelten op 31 oktober het einde van het jaar, genaamd Samhain, waarbij zowel religieuze rituelen als oogstrituelen uitgevoerd werden. Men geloofde dat op deze avond de geesten van de doden hun familie opzochten om nog eenmaal bij hen te kunnen zijn, maar tegelijkertijd zouden ook allerlei andere wezens zoals heksen en goblins proberen angst te zaaien door kinderen te stelen en de oogst te vernietigen. Om de boze geesten te verdrijven, verkleedde men zich om er angstwekkend uit te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door natassja op 30-10-2004 21:09]


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 02-11-2004 9:28 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Liep er nog langs, hing volgens mij niet echt een halloween sfeertje ofzo...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen