|
Auteur: |
|
|
Ontzettende Amerikanen en wannaB-Kelten! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ontzettend saaie drol! |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik ga vanavond maar eens slapen denk ik, sorry |
|
Joepie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik dache effe aan de US-band halloween (niet helloween). dat had wel erg apart geweest. |
|
quote: dan had ik liever Helloween gezien: evil music goes cheesy! |
|
bluh helloween Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: |
|
Helloween is toch pas zondag? Zit Niels in een timewarp ofzo? Enniewees, ik wacht wel met gaan tot ik gebeld wordt door mensen die ook opgemerkt hebben dat er feest is. Maar anders weet ik niet of ik zo'n zin heb om te gaan. |
|
carnaval is pas over 3 maanden |
|
quote:30 Oktober is Halloween, All hallows Eve |
|
31 oktober is mij altijd gezegd Duizenden jaren geleden vierden de Kelten op 31 oktober het einde van het jaar, genaamd Samhain, waarbij zowel religieuze rituelen als oogstrituelen uitgevoerd werden. Men geloofde dat op deze avond de geesten van de doden hun familie opzochten om nog eenmaal bij hen te kunnen zijn, maar tegelijkertijd zouden ook allerlei andere wezens zoals heksen en goblins proberen angst te zaaien door kinderen te stelen en de oogst te vernietigen. Om de boze geesten te verdrijven, verkleedde men zich om er angstwekkend uit te zien. [Dit bericht is gewijzigd door natassja op 30-10-2004 21:09] |
|
Liep er nog langs, hing volgens mij niet echt een halloween sfeertje ofzo... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
Index / Algemeen |