|
Auteur: |
|
|
Zeer zek0r wel! CATASEXUAL URGE MOTIVATION is bijv. een band waar ik nog stront, in muziek vorm, van moet gaan halen. Gekke Japanners.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-10-2004 14:17] Suck my piss |
|
Zeker een solide label te noemen, idd. Ben niet zo weg van Gigantic brain maar Splatterhouse vond ik wel weer erg OK. Mijn favoriete band van het label is toch wel Machetazo, totdat ze die nieuwe Gore beyond necropsy CD gaan uitbrengen dan. Maar er zijn weinig bands op dat label echt slecht te noemen, Mausoleum en Bloodfreak vond ik niet echt bijzonder te noemen maar verre van waardeloos. |
|
MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO, MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO, MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO, MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO, MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO,MACHETAZO, AARGH! ERG GAAF ALS IK KWAAD BEN! Suck my piss |
|
Fondlecorpse en Engorged en Zombie Ritual zijn naar mijn bescheiden mening de beste bands op dit zwaar coole label. Fuck the world and fuck you |
|
quote: op graspop voor 2,5 euri ofzo "trono de huesos" gekocht. geweldige plaat is dat. |
|
Ik vond Mausoleum juist een van de betere releases. |
|
quote: Ik moet alles van ze hebben! Suck my piss |
|
Ghoul vind ik erg gaaf!! echt geniale dingen maken die gasten |
|
zat sanitys dawn hier niet ook op?! |
|
Iemand bekentmet de jappen Vomit Remnants, zitten ook bij dit fijne label. You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Volgens mij wel. Staan wel op een van hun verzamelaars. You can either agree with me, or be wrong. |
|
|
|
Cryptic Menu,Mangled in the Meatgrinder, Chop Chopper vette shiaat son!! Suck my piss |
|
quote: zitten ondertussen op Unique leader. kheb ze in rotterdam gezien tijdens het deathfest van dit jaar. Erg grappige band, maar ook erg onstrak. |
|
Via Razorback de nieuwe Decrepitaph besteld, krijgen de eerste 200 bestellers er gratis de EP Mutant Terrors erbij Snelle mailorder trouwens, en ze sturen alles zonder jewelcases op, alleen maar handig vind ik. |
|
signature |
|
Die EP is gaaf, ik zou bijna zeggen verplicht als je van old school death (doom) houdt. |
|
Claws cd van vorig jaar erg goed! |
|
Impaled! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |