|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Toch geen slechtvalk op Occultfest, doe dat toch niet. |
|
quote: Natuurlijk gaan we bier drinken!!! Die fotos heb ik! Gekregen van Melly Melvin. Kan ze wel voor je scannen, zijn leuke fotos vooral die van ons achterwerk. see you at occultfest! |
|
. [edit]verkeerde topic[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 01-11-2004 21:04] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Wie wil je dan wel hebben op Occultfest? see you at occultfest! |
|
quote: Owww.. ja scannen en mailen!! |
|
quote: Serenade of Darkness I.N.R.I Deadhead |
|
Slechtvalk in Hedon? Gezellig! Daar ben ik bij! |
|
Wie gaat de BMM nou bellen dan? |
|
Kut, ik was kats vergeten dat ik dit weekend in duitsland op een festival zit. Geen primators voor mij dus. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Heh das nou jammer |
|
quote: Hij wil alleen maar Friese bands hebben... |
|
quote: Goedzo Mayo! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
He Mayo, wij staan ook op de gastenlijst. Stoer he! Dus tot zaterdag. see you at occultfest! |
|
vet stoerrrrrrrrrrr Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Bah viezerd, beetje je eigen band er tussen proppen he! Maar okee, maak maar waar dan. |
|
quote: Wauwwww stoerrrrrr zeg! Snap niet waarom ze dat hele optreden niet gewoon als gratiez hebben neer gezet. Die gastenlijst bij Hedon is vaak niet zo groot hehe. Tot vanavond iig! |
|
quote: Je zult ons zeker nog wel een paar keer zien What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: It better be! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |