IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Misery inc.
el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 2:53 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Oke, wie kent deze band nog meer en wat vind je ervan. Ikzelf vind ze toch wel erg goed Vleugjemetal, vleugje trash, vleugje speed....... lekker fusion cookin...en lekkere depri teksten, past wel goed bij mijn huidige geestelijke toestand..

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 2:53 schreef el mariachi het volgende:
en lekkere depri teksten, past wel goed bij mijn huidige geestelijke toestand..

Daar heb je er weer zo een.

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 2:07 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Ok Schaapmans, wat wil je daarmee zeggen ? En ga me dus ff niet vergelijken met "de anderen"

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Daarmee wil ik zeggen dat je weer zo iemand bent die graag even wil melden aan onbekenden hoe neerslachtig hij zich voelt. Geeft niet hoor, dat doen wel meer mensen.

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 2:15 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

tsja.. daar zit natuurlijk wel wat in, kvoel me inderdaad niet zo lekker in mijn vel, zo ben ik ook bij misery inc. terecht gekomen, dus toch nog wat positiefs toch, maar ken je ze nou of nie....

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 2:17 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

En graag meld ik het niet want ik had dingen liever anders gezien, maar daarover hier niets, dit is niet de plaats of tijd...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee, maar als ik er iets van tegenkom zal ik er eens naar luisteren, hoewel ik best blij ben en zo.

quote:
Op 31 oktober 2004 2:17 schreef el mariachi het volgende:
En graag meld ik het niet want ik had dingen liever anders gezien, maar daarover hier niets, dit is niet de plaats of tijd...

Vandaar mijn commentaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2004 2:18]

el mariachi
Usericon van el mariachi
Posted 31-10-2004 2:22 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

maarruh schaapmans, nog op zo laat...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 2:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

On topic dan maar?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com