|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zal het eens proberen. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 01-11-2004 16:43] .. |
|
Ik denk dat morgenochtend de tijd rijp is voor experimenten met wekkers en Cannibal Corpse - The Wretched Spawn, het eerste nummer is al gelijk een knaller... |
|
quote: eens Zenial |
|
The Creatures : Anima animus Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ik voorspel dat je op dinsdag 2 november een rot humeur zult hebben Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: zal |
|
quote: barst...klopt Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
Gorefest --->> Erase. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Wisselt regelmatig... Vanochtend was het 'Concrete' van Fear Factory. |
|
quote: Wat ook mooi werkt is een wekkerradio kankerhard zetten, op zo'n stuk ruis tussen 2 zenders in. Daar is die piep echt niks bij. Echt niet hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 01-11-2004 21:18] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Werkt ook goed inderdaad. Mijn wekkerradio kan het sowieso allemaal niet aan dus als ik het geluid hard genoeg zet hoor je sowieso alleen een helse ruis. |
|
wat er op skyradio gedraait word |
|
quote: Man, jij zeurt en klaagt wat af. Ik moet er gewoon even op letten dat er geen lange, zeemzoete intro'tjes inzitten, dan lukt het best. Ik moet wel bekennen dat ik vaak wakker wordt als die kast even zijn CD aangrijpt. Als ik wat later opsta is dat zalig, terwijl ik in mijn broek spring al naar fijne muziek luisteren. Ik geraak gestresseerd van biepjes en piepjes, maar ik ik vermijd het afgaan van mijn gsm alarm (utltieme reserve, enkel van nut als de electriciteit 's nachts uitvalt), want dan wil ik dat ding gewoon beschadigen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mijn mobiel maakt geluiden van vogeltjes en zo. |
|
quote: Als ik dat wil horen laat ik gewoon mijn raam open staan. Maar daar wordt ik nu niet bepaald wakker van. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik laat ze extra hard fluiten en er klinkt een vrolijke melodie doorheen. |
|
Geen idee welke cd het is maar ik weet wel dat die elke ochtend om 8 uur wordt afgespeelt door mijn onderbuurman en er verdomt irritante deuntjes in meespelen. |
|
ben vandaga erg langzaam waakker aan het worden mt Sunn O)) - 00 void |
|
quote: Nee hoor, ik had er toch maar Miss Machine van The Dillinger Escape Plan in gedaan. Maar ik heb de slecht geslapen, waarschijnlijk omdat ik bang was voor het afgaan van de wekker, ik werd doorlopend wakker 's nachts en ik werd gewekt door mijn wekker toen de cd begon te draaien(het scannen van het aantal nummers enzo) voor de muziek... |
|
Wakker worden me BE van pain of salvation is geweldig! "I Am! I was not then I came to Be. I cannot remember not being" |
|
Pfft, ik heb geen CD speler en ook geen zin om m'n comp de hele nacht aan te laten staan, dus moet ik het stellen met Freez FM, die toch elke dag ongeveer dezelfde nummers draaien. Toen mijn discman het nog deed maakte ik daar wel dankbaar gebruik van, en verving het op aangename en effectieve wijze de snooze functie van mijn wekker (en dan wisselde het nogal van Immortal tot Iron Maiden, afhankelijk van hoe snel ik wakker wilde worden). Piepjes vind ik denk ik nog vervelender, dus ik laat het maar bij de radio. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Wakker word ik pas in de bus naar mijn werk, meestal ongeveer een half uur nadat ik ingestapt ben. Ik geniet dan al geruime tijd van wat ik op mijn mp3-speler heb gezet. Op dit moment is Inhume - In for the Kill favoriet. Mijn wekker (mobiele telefoon met wekfunctie that is) zet slechts mijn automatische piloot aan, de functie waarmee ik me zonder al te veel bewustzijn douche, aankleed en naar de bushalte verplaats. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Qua kickstart op weg naar werk muziek is Flogging molly - Drunken lullabies hier favoriet. Blije snelle muziek werkt het best, dat of logge death. Life doesn't get much better than this! |
|
tis bij mij juist zaak dat ik niet wakker word... maar juist op de auto-pilot door t huis zwalk om vervolgens in de trein nog een uurtje door te snorkelen meestal wordt ik tegen tien uur pas echt een beetje wakker en dan verbaasd om me heen kijk als blijkt dat ik alweer aan t werk ben.. maar als wekker gebruik ik een net van de zender afstaand locaal radiostationnetje wat vooral fanatiek bauer, krezip, hazes, froger en dat soort kankerkutzooi draait , zodat mn oerinstincten me mn bed uit tillen en dat zo snel mogelijk tot stilte breng ( zo snel mogelijk duurt overgens ong een half uur!) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |