|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Aangezien wij allen enorm fan zijn van Within Frustration, hier de aankondiging van deze geweldige band! Wij, zwolse mensen zijn uiteraard enorm trots deze fantastische band voor de zoveelste keer teveel, mogen ontvangen. Ditmaal in onze prachtige broerenkerk, een top locatie met geweldig slechte akoestiek. Dit allemaal voor de vriendelijke en betaalbare prijs van 25 euro per kaartje. Alle info over deze top avond op een rij: Broerenkerk, Zwolle Zaterdag 27 november 2004 Zaal open: 19.00 uur Aanvang: 21.00 uur Ticket: € 25 Komt allen! http://www.novemberrain.nl [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2004 17:01] |
|
Voorlopig geven Sharon en Co de rest van die excuusgitaristen+overheersende synths & buurmeisje op vocals van de hoek mooi het nakijken |
|
Toch liever een kwartier lang vanaf het station van kampen naar 't Ukkie lopen dan hierbij aanwezig zijn |
|
quote: LOL idd, vooral deze zin : "Dit allemaal voor de vriendelijke en betaalbare prijs van 25 euro per kaartje." rrrrright haha, erg vriendelijk om zoveel te vragen daarvoor.. |
|
quote: Die prijs is werkelijk waar serieus! Er schijnt nog wel een voorprogramma te komen, maar welke dit is blijft nog onbekend. |
|
quote: Ja dat dacht ik ook idd. Maar toch wel een beetje duur imo. Ach ja, het zal wel. Ik ga lekker ergens anders herrie luisteren en schoppen en gratis biertjes drinken en nafeesten whehe. |
|
quote: Ik zat te denken aan een duo dinges.. eerst maar es kampen (als de auto geregeld kan worden) en daarna popfront met als afsluiter rock inn of doc ontopic: gezellig de novemberrain bezoekers bekijken in de doc na afloop hehe [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2004 17:35] |
|
quote: haha subtiel ontopic klinkt cool iig. En beterschap he |
|
hmmm, ik was er vorig jaar, als metalliefhebber is het niet de moeite waard om helemaal naar Zwolle te gaan. Zeker niet voor dat geld... |
|
Oh ja! Morgen ff kaartjes halen.... |
|
Ik ga mijn traditie van nonaanwezigheid hier maar weer eens voortzetten denk ik Life doesn't get much better than this! |
|
Het is natuurlijk ook wel een grote band. En het is een sfeervolle en mooie plek voor een concert. |
|
Dat wel natuurlijk. Tevens zal het in zo'n spirituele omgeving klinken alsof de engelen uit de hemel zijn nedergedaald en een loflied vol van onmetelijke pracht tot de mensheid laten weerklinken. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind het nogal wat 25 euro voor Within. En dan ben je ook nog bijna 2 euro voor een biertje kwijt. Vorig jaar hadden ze een goede line-up, vooral Trial of Tears was heel gaaf. Ga liever voor een paar euro bandjes kijken in Podium (Hoogeveen) of gewoon voor 0 euro in Popfront. see you at occultfest! |
|
Ik mag toch wel eens hopen dat die muts d'r stem voorgoed een keer kwijtraakt... Het is bijna net zo erg als Frans Bauer. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote:Klopt, vorig jaar was het nog wel okee, maar om nú 25 Euri neer te leggen voor WT en een "nader te bepalen voorprogramma".... Neh. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waarom? Sharon kan best zingen als ze a. niet verkouden is b. niet ziek is of is geweest c. de hoge noten heeft geoefend Oh wacht, het is natuurlijk hip om de zangeres af te zeiken omdat zij blijkbaar wel succes heeft zonder dat ze kan zingen. Erg logisch ook. |
|
Ik heb Within al zo vaak gezien de afgelopen jaren. Bovendien vind ik dat ze nu teveel naar Evanescence (hoe spel je dat?)hebben gekeken, ze zijn gewoon zo commercieel geworden. Jammer maar blijkbaar kan het niet anders. Voor mij heeft het niet veel meer met metal te maken, dan zie ik liever After Forever of Autumn. see you at occultfest! |
|
quote: Dat bedoel ik, een perfecte omschrijving van de klanken van Within Temptation dacht ik zo. |
|
quote: Oh jottum, heb nu al zin in dit optreden! |
|
Op mijn verjaardag naar Zwolle? Mij niet gezien. |
|
quote:Hmmm ik heb toch het vermoeden dat Nightwish en After Forever momenteel beter scoren dan Within Temptation. |
|
Hmm, ik had altijd het idee gehad dat Novemberrain een festival was, dus ik vol goede moed naar de website toe om te zien welke andere bands ze geboekt hadden, nou, blijkbaar geen dus, haha, klinkt inderdaad flink aanlokkelijk, maar ik denk dat ik toch maar afsla NP: Rhapsody - The Last Angels' Call For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Uhuh |
|
quote: Moet nog een supportact worden gevonden.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |