IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Peter Pan Speedrock & Action in DC, vrijdag 17-12-04, Podium Hardenberg.
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2004 17:24 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
PETER PAN SPEEDROCK & ACTION IN DC, ofwel: Motörhead der Lage Landen en The Best AC-DC coverband.

In Podium te Hardenberg dus.

Zaal open: 21.00 uur
Aanvang: 22.00 uur
Prijs: 10 euro
Voorverkoop loopt inmiddels.

Voor mij goede ingrediënten voor een gezellig avondje

..."Hate can only create more hate"...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2004 17:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Jippie! Nog maar 11x gezien dit jaar , ben d'r zeker niet bij.

Maar gezellig is het meestal wel

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-11-2004 17:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Juist, en daar gaat het om!

Heb ook zowel PPS als Action in DC dit jaar al 's gezien, maar who cares??
Het is de gezelligheid die telt!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2004 19:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik vind het alleen een beetje jammer dat iedereen denkt dat Peter Pan de enige leuke rock 'n roll/stamprock band is......dat was 5 jaar geleden misschien zo, maar nu moeten ze maar eens een jaartje naar Duitsland emigreren. Uitstekend land voor ze, lijkt me met al die bierdrinkers daaro.

Maar dat gebeurt niet, want ergens in het voorjaar staan ze wederom in Roosje en andere clubs.......tja. Band met internationale allure hier in NL.....whatever...veel plezier iig.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2004 19:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Jeuh in Roosje!! lachen

ik heb ze pas 2 keer gezien, uberhaupt, word er nog steeds erg vrolijk van.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 16:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2004 19:24 schreef Spirit In Black het volgende:
ik vind het alleen een beetje jammer dat iedereen denkt dat Peter Pan de enige leuke rock 'n roll/stamprock band is......dat was 5 jaar geleden misschien zo, maar nu moeten ze maar eens een jaartje naar Duitsland emigreren. Uitstekend land voor ze, lijkt me met al die bierdrinkers daaro.

Maar dat gebeurt niet, want ergens in het voorjaar staan ze wederom in Roosje en andere clubs.......tja. Band met internationale allure hier in NL.....whatever...veel plezier iig.

Dank, en ach.. Waar maak je je druk om? Je hoeft er niet naartoe .

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2004 18:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik denk dat hij er wel naar toe moet whaha

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 18:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Mja, zit wat in. Hij boekt toch de bands daar in Doornroosje (o.i.d.)?
Maar goed, dan nog. Zóó erg is het ook weer niet om er een avondje naar te luisteren (onder het genot van een biertje) .

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com