|
Auteur: |
|
|
Jippie! Nog maar 11x gezien dit jaar , ben d'r zeker niet bij. Maar gezellig is het meestal wel |
|
Juist, en daar gaat het om! Heb ook zowel PPS als Action in DC dit jaar al 's gezien, maar who cares?? Het is de gezelligheid die telt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik vind het alleen een beetje jammer dat iedereen denkt dat Peter Pan de enige leuke rock 'n roll/stamprock band is......dat was 5 jaar geleden misschien zo, maar nu moeten ze maar eens een jaartje naar Duitsland emigreren. Uitstekend land voor ze, lijkt me met al die bierdrinkers daaro. Maar dat gebeurt niet, want ergens in het voorjaar staan ze wederom in Roosje en andere clubs.......tja. Band met internationale allure hier in NL.....whatever...veel plezier iig. |
|
Jeuh in Roosje!! lachen ik heb ze pas 2 keer gezien, uberhaupt, word er nog steeds erg vrolijk van. |
|
quote: Dank, en ach.. Waar maak je je druk om? Je hoeft er niet naartoe . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik denk dat hij er wel naar toe moet whaha |
|
Mja, zit wat in. Hij boekt toch de bands daar in Doornroosje (o.i.d.)? Maar goed, dan nog. Zóó erg is het ook weer niet om er een avondje naar te luisteren (onder het genot van een biertje) . ..."Hate can only create more hate"... |
Index / Concerten |