|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lucky & co Podium presenteert i.s.m. Metal Front Twente BAGGERFEST 2004. Met deze keer weer een snoeiharde line up: Liar of Golgotha Holy Moses Cliteater Extreem Exceem Next Waste Dimension Entree: 10,- Zaal open: 19.00 uur Aanvang: 19.30 uur Kaarten zijn verkrijgbaar bij de volgende adressen: VVV Rijssen, Enter, Nijverdal, Almelo en Raalte Music Shop Wierden Metal Mania Nijverdal Cafe de Duizendpoot Rijssen Globe Holten Plato Deventer, Zwolle en Enschede Pop-Eye Hengelo Filmstation de Premiere Vriezenveen [edit: datum in titel] Bron: www.lucky.nl [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-11-2004 22:40] ..."Hate can only create more hate"... |
|
Immo is op dreef met topic posten. Maar ik denk dat dit hem wel word. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
klinkt wel ok ja. Ik zal eens zien respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
de programmering van baggerfest word er per jaar niet echt beter op. helaas. |
|
Holy Moses is wel gaaf. en Clitoriseter is ook niet verkeerd respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
@ Immo: Inderdaad respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
nee, oke tis ook niet zwaar slecht. maar als deze line up een 250 bezoekers trekt is het veel. en dan in de grote zaal.... dus dan is de zaal voor 1/4 gevuld, wat nou niet echt heel erg gezellig is.... |
|
Hm, klopt. Laten ze 't dan boven doen, in de rockzaal. Gezelliger zaaltje, de zwarte wodka - redbull is er goedkoper dan beneden en dat hok krijgen ze zeker vol! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Alweer Holy Moses, die staan ook elke keer in de line-up vermeld (voor de bezoekers ) |
|
In de topictitel staat 26-12, terwijl er op de site 28-12 wordt gezegd |
|
aanwezig holy moses |
|
quote:Ik heb de titel aangepast, dinsdag 28 klink wel goed dus laat ik de site maar geloven. |
|
Oops, fout overgenomen dan. Bedankt voor de wijziging . ..."Hate can only create more hate"... |
|
helaas, dan ben ik op vakantie |
|
Alweer? Jij bent ook altijd op vakantie. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm nee ik sla over, vind zowieso de zaal een beetje kut en de bands zijn ook niet bepaald fantastisch. |
|
quote: jup, ik heb een zwaar leven |
|
quote: jazeker, wij zijn dr edithoer: heb je vanmiddag wta te doen?.. kom anders ff langs, onder t genot van siroop en zware jongens t een en t ander besrpeken [Dit bericht is gewijzigd door Morbidaeth op 04-11-2004 10:00] wuust robuust |
|
*Schop* Dinsdag over een week! Waarschijnlijk wel aanwezig! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Is Lucky niet die discotheek waar ze schuimfeesten hebben enzo ? Will there ever be a better icon than myself? |
|
quote: lol ja.. keer meegemaakt in de ouwe lucky haha.. Maar ik denk de 28e niet hoor En ff beetje brekken op NWD he! |
|
quote: Hebben ze ook vast wel ja... Hehe.. Maar ze hebben er ook een 'rockzaal' waar vrij regelmatig een concert wordt gehouden. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Waarschijnlijk??? Zeker!!! Jij moet rijden, dan kan ik namelijk |
|
quote: Gaat Rapture hier nog naar toe? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Zal hem straks even vragen. Dacht het wel of hij moet dan bij jouw liggen! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |