IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Toch weer leuk als zoiets je gebeurd Volgende pagina
Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-11-2001 19:03 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

Vandaag hoorde ik van iemand dat er achter m'n rug om werd gelult door "vrienden" (Ja mensen vandaar de subtitle, hier komt de uitleg dus)
Maar goed, er werd dus achter mn rug om gelult...2 weken geleden zei iemand dus blijkbaar ergens dat ik moest opdonderen toen iemand mij uitnodigde voor een feestje met z'n alle (met z'n alle is een groepje vrienden die veel met elkaar om gaat dus..mijn "vrienden") en ja, een van me vrienden zei dat dus...lekkere vrienden...
ik kreeg dat vandaag dus te horen van iemand anders, die is wel een echte vriend (ik leef in een verknipte omgeving) en hoorde is dus ook dat ie die gozer die achter m'n rug om zat te lullen op z'n bek heeft geslagen toen ie dat zei...
vandaag vroeg ik dus aan die gozer waar dit allemaal op sloeg, en hij wist wonderbaarlijk van niets, en vind dat ik raar doe...

1 week geleden gingen hun met z'n alle naar de bios, ik ben nooit uitgenodigd, er is mij nooit wat verteld, toen ze op het punt stonden naar de bios te gaan, werd er tegen mij zegt: "kommie ook mee?"

wederom vandaag op MSN zelfs, werd er achter me rug om gelult, hoewel dat niet kan, maaar ze wisten niet dat ik AL aan t gesprek mee deed...
en weer wisten ze van niks en ging 't over iemand anders...terwijl ik toch meerdere malen mijn naam langs zag schieten...

that's it, nu ben ik langzaam aan 't kapot gaan..tis niet niks als iemand die je 2 jaar goed kent, je zo maar goed backstabbed...
gelukkig heb ik ook nog goeie vrienden, mensen die hem dus op z'n bek sloeg, en iemand die neergestoken is
en nog wat mensen..

ik vind deze streek die ze hebben uitgehaald LAAG!!! Lager dan de WC Bril!! Het is niet te geloven, ik sta op 't moment om helemaal te flippen!

Mja..ik moet verder.....

(Dit is mijn titel verklaring, zien jullie nu het verschil tussen VRIENDEN en "vrienden" ??? )

Dit wou ik ff kwijt...

[Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 21-11-2001 19:04]


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-11-2001 19:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

aan zulke vrienden heb je inderdaad nix... ik neem aan dat je toch wel vrienden hebt die daar niet an mee doen? dat zijn dus je echte vrienden!!!

rectificatie: ik sloeg inderdaad het belangrijkste over

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-11-2001 19:14]


Je moeder.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-11-2001 19:12 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

ja die heb ik wel ja...zie wederom die post he..


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 21-11-2001 19:14 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

oud cliche he

in roerige tijden leer je, je echte vrienden kennen


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 21-11-2001 19:21 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

ohja dat ken ik.... daarom heb ik besloten zulk soort vrienden /mensen niet meer aan te spreken en mezelf aan *true* vrienden hechten. het gebeurt zo vaak weet je.... maar denk zo: jij weet beter... en hun zijn zielig! ga dr nie over peinzen want wat bereik je ermee.... soms denk ik echt dat je meer aan een hond heb dan aan je vrienden..serieus...denk er maar es over na.


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 21-11-2001 19:33 by overturnedskewer Wijzig reactieProfiel van overturnedskewerQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 19:14 schreef Volthor Kahn het volgende:
oud cliche he

in roerige tijden leer je, je echte vrienden kennen


snif snif, wat een wijze woorden, snif snotter .


Black Metal ist krieg :-)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-11-2001 21:11 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Als je zeer selectief met mensen om gaat heb je dat probleem niet...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-11-2001 21:16 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 november 2001 21:11 schreef TNightmare het volgende:
Als je zeer selectief met mensen om gaat heb je dat probleem niet...


Mensen kunnen zich anders voordoen dan ze zijn, en tis moeilijk dat te doorzien.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-11-2001 21:18 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ach joh, zo zie je maar dat je aan de meeste mensen niets hebt. En jij bent nog vrij jong en je vrienden dus ook neem ik aan, dus is het allemaal wat "lulliger". Ik heb ook van dat soort gezeik meegemaakt hoor. Je moet je gewoon hard opstellen en leren. Da's alles, je leert vanzelf wel wie wel en wie niet te vertrouwen is. Alhoewel dit dan ook weer tot op zekere hoogte is natuurlijk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2001 21:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

That's life .. live with it ...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-11-2001 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 21:16 schreef Sjaan het volgende:
Mensen kunnen zich anders voordoen dan ze zijn, en tis moeilijk dat te doorzien.


Wat ik bedoel is dat de meeste mensen zich voor mij eerst moeten bewijzen voordat ze ook maar iets voor mij betekenen. Bij sommige mensen vind ik dat weer niet nodig merk ik, maar die zijn tot nu toe ook niet tegengevallenn dus...


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 21-11-2001 21:36 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 21 november 2001 21:11 schreef TNightmare het volgende:
Als je zeer selectief met mensen om gaat heb je dat probleem niet...


Betekent ook dat je vaak alleen bent... voor sommige dingen kun je niemand vertrouwen.



Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 21-11-2001 21:54 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 21 november 2001 21:34 schreef TNightmare het volgende:
Wat ik bedoel is dat de meeste mensen zich voor mij eerst moeten bewijzen voordat ze ook maar iets voor mij betekenen. Bij sommige mensen vind ik dat weer niet nodig merk ik, maar die zijn tot nu toe ook niet tegengevallenn dus...

ze hadden zich ook al goed bewezen zeg maar...
maar dan komt er dit...zo zie je maar weer, een massa is niet te vertrouwen


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-11-2001 22:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2001 21:36 schreef elessar het volgende:
Betekent ook dat je vaak alleen bent... voor sommige dingen kun je niemand vertrouwen.


Ow, maar ik ben graag alleen. Maar ONTZETTEND graag met goede echte vrienden.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 21-11-2001 22:29 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 21 november 2001 22:27 schreef TNightmare het volgende:
Ow, maar ik ben graag alleen. Maar ONTZETTEND graag met goede echte vrienden.


En gelijk heb je!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 21-11-2001 22:32 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

troostende *knuffel*!! Life's a bitch! Trust no one! (dat laatste is dus mijn persoonlijke lijfspreuk, ik zweer het)


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 21-11-2001 23:06 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

echte vrienden leren je pas kennen in nood.als je iets overkomt waardoor je blijvend invalide blijft.dan pas kom je er achter wie je vrienden zijn als ze je laten vallen al;s een baksteen omdat je nu niets meer kan


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 21-11-2001 23:38 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Echte vrienden leer je idd pas kennen als er zich een bijzondere situatie met betrekking tot jouw persoon voordoet. Ik heb dat ook gehad en ik moet zeggen dat ik nu vier goeie vrienden heb, waarvan twee heel erg goed (om dat maar zo te zeggen). Betekent weleens dat je veel alleen bent, maar als er echt wat is staan ze ook zo bij mij op de stoep.


No regrets and no remorse...


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 22-11-2001 16:07 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Yeah... je weet wat ze zeggen he?
"Life's a bitch... and then you marry one."


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 16:13 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ja echte vrienden daarbij kun je altijd aankloppen, zo heb ik er ook een zooitje


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-11-2001 16:26 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

In alle eerlijkheid, wie heeft er nog nooit commentaar gegeven over iemand uit zijn vriendenkring achter zijn of haar rug? Soms kan iets je verschrikkelijk irriteren, alhoewel je die persoon wel als goeie vriend(in) beschouwd, maar kan je dat niet tegen die persoon zeggen (kan niet tegen kritiek of weet ik veel wat...) Effe 'roddelen' kan al eens opluchten...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 16:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2001 16:26 schreef Sharteel het volgende:
In alle eerlijkheid, wie heeft er nog nooit commentaar gegeven over iemand uit zijn vriendenkring achter zijn of haar rug? Soms kan iets je verschrikkelijk irriteren, alhoewel je die persoon wel als goeie vriend(in) beschouwd, maar kan je dat niet tegen die persoon zeggen (kan niet tegen kritiek of weet ik veel wat...) Effe 'roddelen' kan al eens opluchten...

hm probeer altijd dit niet te doen, maar soms is et idd heel erg verleidelijk, en dan doe je het wel, overigs zeg ik et dan vaak ook wel tegen de desbetreffende persoon, (aangezien het toch nooit over lullige dingen gaat)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-11-2001 16:39 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 22 november 2001 16:26 schreef Sharteel het volgende:
In alle eerlijkheid, wie heeft er nog nooit commentaar gegeven over iemand uit zijn vriendenkring achter zijn of haar rug? Soms kan iets je verschrikkelijk irriteren, alhoewel je die persoon wel als goeie vriend(in) beschouwd, maar kan je dat niet tegen die persoon zeggen (kan niet tegen kritiek of weet ik veel wat...) Effe 'roddelen' kan al eens opluchten...

nou, ik weet niet waar jou normen en waarden liggen, over dit onderwerp, maar doe ik niet zonder dat die persoon mij eerst ook flink heeft gebackstabbed! ik ben niet degene die erover begint!
mja...ieder zijn mening


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-11-2001 16:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Ja maar ik denk dat ze/hij (te lui om in profiel te kijken) het niet zo bedoelt hoor creep (klinkt beledigend maar niet zo bedoelt hoor ) *damn ben lekker op dreef vandaag zeg*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 22-11-2001 16:52 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik (een zij-tje dus) bedoelde het helemaal niet beledigend hoor.. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik mensen over me hoorde roddelen of dat ik eens niet werd uitgenodigd om mee naar een feestje te gaan. En uiteraard doet dat pijn...
Maar het is gewoon normaal dat andere mensen het al eens op hun zenuwen krijgen van mij zoals ik dat wel eens ook bij hen heb.. Als je je oren teveel naar dat geroddel laat hangen (klikt raar...), kan je op de duur niemand meer vertrouwen... En ik hou teveel van mensjes om me heen om dat te doen.. Dus reken ik geroddel maar tot het menselijk karakter.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 22-11-2001 16:55 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

quote:
Op 22 november 2001 16:52 schreef Sharteel het volgende:
Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik mensen over me hoorde roddelen of dat ik eens niet werd uitgenodigd om mee naar een feestje te gaan. En uiteraard doet dat pijn...


Sorry dat ik wat terugvechtend reageerde!

En ja, het doet uitermate pijn!


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen