|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
aan zulke vrienden heb je inderdaad nix... ik neem aan dat je toch wel vrienden hebt die daar niet an mee doen? dat zijn dus je echte vrienden!!! rectificatie: ik sloeg inderdaad het belangrijkste over [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-11-2001 19:14] Je moeder. |
|
ja die heb ik wel ja...zie wederom die post he.. MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
oud cliche he in roerige tijden leer je, je echte vrienden kennen Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ohja dat ken ik.... daarom heb ik besloten zulk soort vrienden /mensen niet meer aan te spreken en mezelf aan *true* vrienden hechten. het gebeurt zo vaak weet je.... maar denk zo: jij weet beter... en hun zijn zielig! ga dr nie over peinzen want wat bereik je ermee.... soms denk ik echt dat je meer aan een hond heb dan aan je vrienden..serieus...denk er maar es over na. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: snif snif, wat een wijze woorden, snif snotter . Black Metal ist krieg :-) |
|
Als je zeer selectief met mensen om gaat heb je dat probleem niet... |
|
quote: Mensen kunnen zich anders voordoen dan ze zijn, en tis moeilijk dat te doorzien. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ach joh, zo zie je maar dat je aan de meeste mensen niets hebt. En jij bent nog vrij jong en je vrienden dus ook neem ik aan, dus is het allemaal wat "lulliger". Ik heb ook van dat soort gezeik meegemaakt hoor. Je moet je gewoon hard opstellen en leren. Da's alles, je leert vanzelf wel wie wel en wie niet te vertrouwen is. Alhoewel dit dan ook weer tot op zekere hoogte is natuurlijk. |
|
That's life .. live with it ... |
|
quote: Wat ik bedoel is dat de meeste mensen zich voor mij eerst moeten bewijzen voordat ze ook maar iets voor mij betekenen. Bij sommige mensen vind ik dat weer niet nodig merk ik, maar die zijn tot nu toe ook niet tegengevallenn dus... |
|
quote: Betekent ook dat je vaak alleen bent... voor sommige dingen kun je niemand vertrouwen. |
|
quote: ze hadden zich ook al goed bewezen zeg maar... maar dan komt er dit...zo zie je maar weer, een massa is niet te vertrouwen MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Ow, maar ik ben graag alleen. Maar ONTZETTEND graag met goede echte vrienden. |
|
quote: En gelijk heb je! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
troostende *knuffel*!! Life's a bitch! Trust no one! (dat laatste is dus mijn persoonlijke lijfspreuk, ik zweer het) Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
echte vrienden leren je pas kennen in nood.als je iets overkomt waardoor je blijvend invalide blijft.dan pas kom je er achter wie je vrienden zijn als ze je laten vallen al;s een baksteen omdat je nu niets meer kan welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Echte vrienden leer je idd pas kennen als er zich een bijzondere situatie met betrekking tot jouw persoon voordoet. Ik heb dat ook gehad en ik moet zeggen dat ik nu vier goeie vrienden heb, waarvan twee heel erg goed (om dat maar zo te zeggen). Betekent weleens dat je veel alleen bent, maar als er echt wat is staan ze ook zo bij mij op de stoep. No regrets and no remorse... |
|
Yeah... je weet wat ze zeggen he? "Life's a bitch... and then you marry one." Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Ja echte vrienden daarbij kun je altijd aankloppen, zo heb ik er ook een zooitje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In alle eerlijkheid, wie heeft er nog nooit commentaar gegeven over iemand uit zijn vriendenkring achter zijn of haar rug? Soms kan iets je verschrikkelijk irriteren, alhoewel je die persoon wel als goeie vriend(in) beschouwd, maar kan je dat niet tegen die persoon zeggen (kan niet tegen kritiek of weet ik veel wat...) Effe 'roddelen' kan al eens opluchten... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hm probeer altijd dit niet te doen, maar soms is et idd heel erg verleidelijk, en dan doe je het wel, overigs zeg ik et dan vaak ook wel tegen de desbetreffende persoon, (aangezien het toch nooit over lullige dingen gaat) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: nou, ik weet niet waar jou normen en waarden liggen, over dit onderwerp, maar doe ik niet zonder dat die persoon mij eerst ook flink heeft gebackstabbed! ik ben niet degene die erover begint! mja...ieder zijn mening MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ja maar ik denk dat ze/hij (te lui om in profiel te kijken) het niet zo bedoelt hoor creep (klinkt beledigend maar niet zo bedoelt hoor ) *damn ben lekker op dreef vandaag zeg* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik (een zij-tje dus) bedoelde het helemaal niet beledigend hoor.. Ik heb het ook al eens meegemaakt dat ik mensen over me hoorde roddelen of dat ik eens niet werd uitgenodigd om mee naar een feestje te gaan. En uiteraard doet dat pijn... Maar het is gewoon normaal dat andere mensen het al eens op hun zenuwen krijgen van mij zoals ik dat wel eens ook bij hen heb.. Als je je oren teveel naar dat geroddel laat hangen (klikt raar...), kan je op de duur niemand meer vertrouwen... En ik hou teveel van mensjes om me heen om dat te doen.. Dus reken ik geroddel maar tot het menselijk karakter. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Sorry dat ik wat terugvechtend reageerde! En ja, het doet uitermate pijn! MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |