|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
spammen is vervelend, maar om daar nou iemand zo'm lange straf voor te geven??? hier in Nederland krijgt een kinderverkrachter niet eens zo'n straf. Kankerlul |
|
quote:Ik geloof dat dat ook meer het punt van Aaaaarco was dan dat die 'spammer'een straf kreeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: of een moslimmoordenaar. |
|
quote: I know, dat was namelijk ook mijn eerste reactie toen ik het las vanaochtend in de krant. Kankerlul |
|
Goed voor die spammer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: haha ja ok, maar kom op zeg, zo lang???? Kankerlul |
|
quote: Ja, dan houdt dat gespam misschien eens op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ik denk het wel Kankerlul |
|
Ik hoop het. (Zal wel niet.) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ja! Die mongool deed bewust iets waarvan hij wist dat het strafbaar is. Nu moet hij zijn genomen risico's maar onde de ogen komen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: neh denk het ook niet. alhoewel spammen niet echt een verslaving is van mensen. is iets anders dan hacken bijvoorbeeld. dus als er een hoge straf opstaat denken mensen misschien ook van, nou ja dan maar door middel van huis aan huis briefjes getypt in word ofzo. Kankerlul |
|
mijn punt is meer dat de straffen voor misdaden tegenwoordig een beetje uit verhouding zijn. t kan ook aan mij liggen hoor maar voor zover ik t meekrijg zijn nederlanders int algemeen ook maar een stel luie lamme klootzakken.... over een paar maanden maakt hier bijna niemand zich meer druk om en aangezien t in nederland wel weer es een jaar kan duren voor zo'n ali B (of hoe die goghprikker ook mag heten) uiteindelijk eentik op zn vingers krijgt vind ik t op sommige punten niet gek dat t hier de richting van compleet gestoorde wanorde uit gaat.... nederlanders zijn (te vaak) te schijterig, te lax en te bang zon bericht als hier over die spammer, die een uitzonderlijk hoge straf krijgt voor een beetje internetten en onbekende lastigvallen met een ongevraagde partij reclame ( als die mensen een beetje zorgvuldiger met hun email adres om zouden gaan zouden ze veel minder last van die spamshit gehad hebben maar goed dat terzijde) is wel weer een prachtig voorbeeld hoe scheef de waarden liggen in de wereld van vandaag In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mee eens, maar het rechtsysteem in Nederland koopt dan ook van geen kanten. Kankerlul |
|
Ach... voor 24 miljoen dollar wil ik ook best een paar jaar in de cel doorbrengen hoor Waag eens een dansje! |
|
quote:Ik denk dat de rechtszaak die hij aan zijn broek krijgt voor oplichting dat voordeel ook teniet gaat doen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: serieus? Bruce Banner |
|
eerst maar eens zien of alles ook daadwerkelijk doorgaat, want het heeft nogal wat haken en ogen, zoals ik hier lees... no text supplied |
|
alles heeft haken en ogen, maar van mij mogen ze al dat soort figuren met hun ogen aan grote haken ophangen! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Figuren die figuren met grote haken aan hun ogen willen ophangen zouden ze met grote haken aan hun ogen moeten ophangen. Figuren die figuren met grote haken aan hun ogen willen ophangen die figuren met grote haken aan hun ogen willen ophangen dienen zalig te worden verklaard en een maandelijkse toeslag te krijgen a raison van 1% van het B.N.P. Stuur dit bericht trouwens door aan iedereen die je kent. |
|
quote:Nee hoor, de spam verhuist gewoon naar landen waar minder controle is op dit soort dingen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Zit die gast dalijk tussen de seriemoordenaars en drugsbaronnen. 'Waarvoor zit jij?' 'Ik heb een paar e-mail te veel verstuurd.' |
|
Ik hoop maar dat hij in zijn cel geen internetaansluiting heeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wat wil je dan? Simpelweg hogere gevangenis straffen? Volgensmij zitten we al met een celtekort. F*ck hippies |
|
Die spammers gaan als volgt te werk : ze zoeken willekeurig mailadressen uit, alsof je het telefoonboek openslaat. En al degenen met wie je regelmatig mailt,hebben ook last van een overspamde mailbox. Zelf nog meegemaakt, ik ben bevriend met een Amerikaanse toneelprof. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dat heb ik nou altijd al willen weten. F*ck hippies |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |