|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei, hier ga ik naar alle waarschijnlijkheid wel even bij zijn. |
|
Ja, foutje van marcel |
|
wij spelen in ieder geval niet... |
|
mwoah... Macabre en jungle rot daar doe ik het al voor.... |
|
22 april...dan zit ik in Milaan ofzo wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: kortgezegd, hier klopt geen zak van. Dit is grotendeels de line up van vorig jaar, met een paar toegevoegde bands. Tot nu toe is bevestigd Jungle Rot, Macabre (+2), Pigsty, en Mangled, voor de rest worden dinsdag de knopen doorgehakt en dan laat ik het je wel weten. |
|
Macabre Jungle Rot Pigsty Cliteater Freebird (MS1) Macabre support 2 Extreem Eczeem John Parkinson & The Shakers nog 2 in onderhandeling, Mangeld heeft helaas af moeten zeggen. 22 April dus, eerste band zal naar alle waarschijnlijkheid aanvangen om 15.00, laatste band zal eindigen rond 23.00 Beide zalen (boven en beneden) zullen open zijn, benenden kom een grindmarket+ gardie+ bar boven de muzak en meer bier. |
|
line-up ziet er geinig uit... ben wel aanwezig, sowieso die grindmarket ff plunderen! |
|
Grindusty er neer plempen.. |
|
quote: Gaaf Jungle Rot, maar eens even kijken dan. |
|
quote: Hum, niet echt een brute line up, zitten maar een paar gave bands tussen. misschien dat het backstage wel weer net zo interessant wordt als vorige keer! Fuck the world and fuck you |
|
wel heel veel afwisseling, dat is wel relaxed |
|
De eerste band in onderhandeling heeft helaas verstek moeten laten gaan. Krijg je als je drummer ook nog in een andere bout band zit en dus meerdere verplichtingen heeft... EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
sund |
|
quote: Indeed, altijd gezellig festival. Maar zal toch wel present zijn om de nodige biertjes te bietsen van je. EMETH - New album AETHYR out NOW EL BASTARDO METALFEST https://www.facebook.com/elbastardometalfest |
|
hehe, ow.. we hebben ook een aanbieding om een dubbele show te doen die dag met collision en charlie... hmm. maar anders ben ik er wel ja, zonde dat mangled niet speelt |
|
quote: jungle rot en pigsty Je moeder. |
|
quote: waren we al mee bezig, is ondertussen bevestigd. Mooi dat je komt iig! |
|
quote: Tja dus geen spannende gebeurtenissen backstage |
|
John Parkinson & The Shakers: erg gave band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |