|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
...is er ook wat te beleven: 24 december, kerstavond: GOATLORD, FENRIS, FLUISTERWOUD, ORDO DRACONIS + nog 1 op het "awaken the dead festival" in de goudvishal arnhem... meer info: http://www.goudvishal.nl 25 december, eerste kerstdag: On the 25t of December these acts of war will Slay The Child Nazarene at DE BUZE, STEENWIJK (The Netherlands)!!! SALACIOUS GODS (Hol) Straight away Black Metal, no more pussy keyboards, but still melodic Black Metal but more extreme than ever!! They attack the world with their new album "Sunnevot". LUGUBRE (Hol) Raw War Black Metal, that tributes to old times!!! The Days of Beherit are coming back (also influences of Judas Iscariot). A true fist in the face of the Son of God!!!! FLUISTERWOUD (Hol) Out of the woods comes the blasphemious horde of Fluisterwoud. Slaying the nazarene with their uncomprimished and harsh and raw Black Metal the way it should be. A total desecration to Christianity!!!!! SPREAD THIS PIECE OF HATRED!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Hmm, klinkt interessant... waar ligt Steenwijk? Goudvishal is zowieso vrij dichtbij. |
|
Aha nu nog een kaart vinden. |
|
voor zover ik weet gaan nachtvorst en abyssos/satanic witch daar ook heen Je moeder. |
|
mooi... dat wordt rammen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
hier de kaart |
|
Fantastisch! Jag elskar dig! |
|
Alweer zover weg he... |
|
quote: ja ;( hoewel ik in Arnhem wel iemand ken... hm. wil Ordo wel een keer zien eigenlijk. |
|
quote:Als je nou op de kaart gaat kijken zie je dat dat niet ver is van waar ik woon No regrets and no remorse... |
|
Goudvishal is niet ver weg. Ik ga wel inderdaad. Als iemand een slaapplaats nodig heeft (ik woon in Wageningen), moet-ie me mailen. |
|
Kom denk ik ook wel eventjes!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
hahahahaha kakker, zorg er maar voor dat je er OOK in arnhem bijzet... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ha! In Arnhem... Dat moet lukken. Ik zal er ook zijn (met VargGen666) denk ik zo. Fluisterwoud heb ik nog nimmer mogen aanschouwen... En het schijnt nogal zwart geaard te zijn. (zoals het hoort) En ik zal mij dan ook de hele avond, met mijn armen over een ander, NIET vermaken en de muziek afkeuren omdat het niet uit Noorwegen komt. BLASPHEME, NOW!!! Dit slaat nergens op. |
|
waarom is zoiets altijd zo ver weg???! It's better to be hated for who you are than loved for who you're not |
|
Welke bedoel je dan...Steenwijk is inderdaad in the middle of nowhere, maar Arnhem is goed te doen met de trein ofzo? En dan kan je er ook nog eens de hele nacht doorgaan (meen ik te weten) Dit slaat nergens op. |
|
whahahah morke... excellent idee!!!!! geniaal! wordt flink zuipen in iedergeval, aangezien ik persoonlijk maar 1 band gaaf vindt die avond.... FLUISTERWOUD!!!!!!! haehaehaehae!!!! arnhem is goed te doen hoor.. je kan er tot een uurtje of 6 in de morgen in de doner tenten rondhangen... of in het filmhuis om 3 uur s'nachts een filmpie pakken... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Heil Ik ga er zeker bij zijn...heb al afgesproken met nachtvorst. Dus, diegenen die met mij gaan: Ik ziet U de 24ste december!! Wotan Mit Uns p.s. Nachtvorst, we motten mekaar binnenkort weer us zien. Zoals je weet ben ik momenteel een kamer aan het regelen. As dat gefixt heb ik weer wat meer geld en kom ik wederom richting het prachtige Apeldoorn. Leg de messen maar vast klaar!!! Duxmortem, Elfenvorst der Vierde Era [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 05-12-2001 22:53] SCUM FUCK |
|
quote: Geld dat voor iedereen of alleen voor bekenden? Ik namelijk nog wel effe een slaapplaats nodig waarschijnlijk.. SCUM FUCK |
|
Dat maakt me niet zoveel uit, tenzij je voor die tijd een bekende wordt |
|
|
|
20 jaar geleden alweer. Stond opeens Dimensional Psychosis op het podium, duurde even voor het kwartje viel dat dat dus Goatlord was. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-12-2021 10:37] Je moeder. |
|
Grrr, topic openen en denken "Hoera, Fluisterwoud bestaat weer" en dan beseffen dat dit van 20 jaar geleden is. Tijd voor koffie. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Duivel is toch gewoon Fluisterwoud met een nieuwe naam. In principe. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Verschrikkelijk achterhaald, dat is het vooral. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |