|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Altijd wat met die satanisten he ... |
|
Jammer Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
damn, dit is toch al twee weken bekend None of us are saints - Albert Fish |
|
Ja, maar ik meende dat de data alleen verplaatst waren. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
en daar heb jij dan weer gelijk in None of us are saints - Albert Fish |
|
Godverdegodver verrot er dan ook maar in ! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Precies,skeelt ok weer geld Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
net toen ik vervoer, verblijfplaats, gastenlijst had geregeld en andere dingen had afgezegd kutband vind ze niet eens goed, maar gewoon 'leuk' live, maar nu heb ik het wel met ze gehad Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Kut voor je. Heb je daarom ook maar meteen de promo van de nieuwe schijf te koop aangeboden? : quote:Ben jij zo iemand die vind dat ze je eigenlijk ook nog salaris zouden moeten betalen voor al het goede werk wat je voor de metal doet of niet? |
|
Promo's verkopen???? En noemt zich waarschijnlijk 'muziekliefhebber' http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
vooral nu overal gaan zitten zeiken over promos... godgod judge M je bent echt een stoere kerel! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
pff maar goed dat ik de posters nog niet verspreid heb dan... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Tering zeg, die gast krijgt cd's gratis thuisgestuurd en omdat hij zoveel respect heeft voor een bedrijf dat ze aan hem weggeeft gaat hij ze maar lopen verkopen. En verkopen is nou net het gene wat je niet mag doen met die dingen. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 06-11-2004 19:14] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ay verdomme. Komen ze helemaal niet! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kut zeg, hier had ik wel zin in . |
|
quote: overigens gaat het concert in eindhoven gewoon door lees ik net! in haarlem ook, klaar met die onzin en ik doe niets verkeerd en ik heb respect voor elke platenmaatschappij en ik werk goed met ze samen en je mag ook geen cd's lenen van vrienden, iets draaien in het openbaar en mp3's downloaden, ga aub niet de heilige uithangen Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Je doet niets verkeerd? Op iedere promo wordt duidelijk aangegeven dat deze niet verkocht mag worden. Dat is gewoon een duidelijke regel vanuit de platenmaatschappij en deze regel heb je te respecteren. Je krijgt wel effe mooi die cd van die gasten. Als je die dingen gaat verkopen vind ik dat je die promo niet verdient, omdat je je geeneens aan de simpele voorwaarde kunt houden die de platenmaatschappij stelt. Cd's openbaar draaien/uitlenen/mp3's is gewoon gemierenneuk vanuit de regeltjes. Dit zijn manieren om een band meer in de aandacht te brengen. De meeste labels zien dit soort praktijken juist graag gebeuren. Behalve die mp3 die zien ze het liefst alleen ter promotie. Echter is het niet verkopen van de promo's een duidelijke regel. Als iedereen zijn promo's zou gaan verkopen dan zou de betreffende cd minder verkopen. Dat is niet de zaak van de redacteuren natuurlijk maar je krijgt iets van iemand en dan ga je daar geen winst op zitten maken. Je moet een gekregen paard niet..... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
a) promo's worden gekocht, tegen lage prijzen, aan mensen die meestal de cd ook al hebben en echt fan zijn! b) met die kleine vergoeding dat ik dan soms heb, koop ik nieuwe cd's je zou eens moeten weten hoeveel geld ik al in de muziekwereld heb gepompt, op wat voor manieren dan ook en ik kan je zeggen, op deze pc staat geen enkel mp3'tje dat niet officieel is, ik heb nog nooit iets gedownload en ik denk dat ik een van de weinige ben die dat nog nooit heeft gedaan! en aardschok en mindview verkopen op festival zelf een promo cd's, en op wacken verkoopt elk standje met promo cd's! maar goed, ieder zijn mening, mijn geweten is zuiver En Deicide gaat gewoon door! Enkel de data van deze week en volgende week worden naar het einde van de tour verplaatsd, haarlem en eindhoven zou het zelfde blijven cheerz Kristof Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: heb je nog zo'n poster voor me? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Alsof jou dat ook maar een sodemieter zal uitmaken. Als jij je 5 pleuro per gratis ontvangen promo maar opstrijkt of niet soms? quote:Dat doet absoluut niet ter zake. Je blijft uitvluchten zoeken om je daad te rechtvaardigen. quote:Ja en? Jij wilt ook niet weten hoeveel geld ik erin gepompt heb maar desondanks verlaag ik mijzelf niet tot het verkopen van mijn promo's. Wat is je punt hiermee knul? Ik denk niet dat de labels dit slappe gelul zullen accepteren zodra ze je (en dik terecht ook nog eens) ter verantwoording roepen. Een gratis exemplaar van een album waar een normale fan minstens 12 pleuro voor kwijt is en ook nog eens een gastenlijstplaats voor het concert (zou je ook gegaan zijn als je niet op de gastenlijst kon, mijnheer de muziekliefhebber?) en er dan ook nog eens extra geld aan willen verdienen. Grote knul. quote:Fijn voor je. Het heeft niks met deze zaak te maken dus je zoekt alweer naar uitvluchten. quote:Ik zal de krant voor je bellen. ZM Redactie, zetten jullie het even op de frontpage? "Metalfan medewerker downloadt nooit MP3's maar verkoopt wel zijn promo's." lijkt me wel een leuke kop. quote:Fout! Bij Mindview mocht je 2 promo's uitzoeken als je voor 15 pleuro een (nieuw) abonnement nam. Het abonnement kost dan ook normaal gezien 15 euro. Wat Mindview dus deed was de promo's weggeven. Helaas pindakaas. quote:Dus je blijft achter je daad staan? De hoofdredactie van Metalfan steunt je hierin? Wat zou het toch jammer zijn als die ZM rip-off door 1 zo'n koppige ezel als jij zijn geloofwaardigheid zal gaan verliezen bij de mensen die je site groot maken. quote: |
|
quote: Lees eens verder, dit is niet waar... wel de updates bijhouden he. Eigenlijk is er voor ons niet veranderd sinds 2 weken terug. |
|
Voor zover ik weet zijn de Nederlandse data inderdaad niet afgezegd, alleen verplaatst. Zal me overigens niks verbazen als ze later besluiten toch niet te komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kan trouwens de Enslaved grap binnenkort ook in dit topic vermeld worden of maak je daar ook een nieuwe voor? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
DEICIDE: Part Of European Tour Postponed; Lineup Changes Explained - Nov. 6, 2004 Contrary to reports from the Portuguese date of DEICIDE's European tour, DEICIDE have not cancelled the rest of the trek but have instead postponed part of the tour in order to accodmodate drummer Steve Asheim, whose father has just died. The group's booking agent, Adam Elfin of First Contact Agency, has sent BLABBERMOUTH.NET the following statement regarding the situation: "At 3am after the Madrid show, the tour discovered that (DEICIDE's drummer) Steve Asheim's father had died. Despite that the band played the show last night in Porto. However, they have flown back to the States today [Saturday, Nov. 6], to allow Steve to be with his family and make the necessary arrangements at this most difficult of times. Therefore, due to completely unforeseen and obviously unavoidable circumstances, DEICIDE are postponing PART of the current tour. "Both Steve and the rest of the band are determined to not let the promoters, venues and fans down, and therefore to continue the tour as soon as circumstances will allow and Steve feels comfortable to return to gigging. To that end we are looking at moving some of the shows from the beginning of the tour, to the end of the tour. These dates will remain where they are: Nov. 20 – Musikhauset - Örnsköldsvik, SWE Nov. 21 - Club Monster - Gävle, SW Nov. 22 - John Dee - Oslo, NOR Nov. 23 - Garage - Bergen, NOR Nov. 24 - Folken - Stavanger, NOR Nov. 25 - Voxhall - Århus, DEN Nov. 26 - Tor 3 - Osnabrück, GER Nov. 27 - Kallewerk - Bad Salzungen, GER Nov. 28 - Effenaar – Eindhoven, NETH Nov. 29 - Mean Fiddler - London, UK Nov. 30 - Academy2 - Birmingham, UK Dec. 01 - Hop & Grape - Manchester, UK Dec. 02 - Cathouse - Glasgow, UK Dec. 03 - Rio - Bradford, UK Dec. 04 - The Village - Dublin, IRE Dec. 05 - Bierkeller - Bristol, UK Dec. 06 - Patronaat - Haarlem, NETH Dec. 07 - La Locomotive - Paris, FRA Dec. 08 - Muziek-o-droom - Hasselt, BEL "In addition, the band have tentatively rescheduled a handful of the dates affected by the postponement. However, they are still to be confirmed and should be checked with the local venue: Dec. 16 - Bad Bonn - Düdingen, SWI Dec. 20 – Mejeriet - Lund, SWE Dec. 21 - Sticky Fingers - Gothenburg, SWE Dec. 22 - Club Agression @ Mondo - Stockholm, SWE [Note: Other affected dates will be rescheduled to the end of the tour as well] "We are looking at re-scheduling the shows prior to this period to after the above period. So far the promoters in Spain, Italy, Switzerland and Sweden are aware of the possible new dates and have already started to re-schedule the relevant shows [see above]. "Regarding the set length, Brian Hoffman — as previously stated — was unable to play the tour due to unavoidable personal reasons. Brian informed the rest of the DEICIDE team three days before the tour started of his situation. Given the choice of cancelling the tour, and letting down promoters, venues and fans, it was decided to draft in another guitarist as soon as possible. Enter Jack Owen [ex-CANNIBAL CORPSE] who stepped up to the formidable task. "All the members of the band and crew, except Eric Hoffman, were at Tampa airport ready to catch their flight to Europe to begin the tour. Several calls were placed to Eric to find out where he was and when he would arrive at the airport. Eric constantly stated he was on his way and would be their very soon. It turned out that this was not the case, and Eric had never even set off for the airport. "Again the DEICIDE team were faced with a decision to cancel the tour, or try and save it at the last moment by drafting in another guitarist. At which moment a call went it to Dave Suzuki [VITAL REMAINS], who saved the day and immediately got on a flight from Rhode Island and met the rest of the band and crew at JFK airport on their way to Madrid. "It was a difficult decision to either cancel on the fans or try to soldier through with a shorter set for the very initial shows, and allow time for the new guitarists to learn more material and lengthen the set as the tour went along. Not wanting to let down the promoters, venues and fans it was decided to try and make it happen as best was possible under the circumstances. "Then after DEICIDE had finally arrived in Europe with a full band, they got the tragic news regarding Steve's father. The obvious arrangements were then made. "The DEICIDE band and team are determined to play this tour for the promoters, venues and most importantly their fans, and despite all the adverse circumstances, will emerge stronger and playing kick-ass shows for their fans. When the band return — and they will — they will have had time to re-group and the show will be everything the fans want it to be and then some. Watch out Europe, DEICIDE will return very soon, and they will return with a kick-ass show. "Our thoughts are with Steve and his family." Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zjust! 't optreden in de Effenaar gaat dus gewoon door! Fkes ophangen die peusterkes dus, Han! Enne, Orion, ik kan wel een nieuw, nog naar verse inkt ruikend exemplaar naar Friesland sturen, heheh... [Dit bericht is gewijzigd door Valiant666 op 10-11-2004 18:29] Only Deaf Is Real! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |