|
Auteur: |
|
|
ben er wel eens vaker geweest, alleen kijken naar de neiuwtjes, totdat ares erover begon, toen ben ik ook gelijk lid geworden Je moeder. |
|
Ik ben hier gekomen doordat Edder (hijs hier niet zo vaak meer) mij erover vertelde. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hirogen heb me hier gedumpt ik ben nooit meer weggeweest |
|
Ik ben hier gekomen doordat... ik geloof een vriend (die geen lid is) er over begon. |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=979 voor meer info |
|
Korte geschiedenis van mijn metalchat/forumverleden: Zat enkele jaren terug steevast altijd op blackmetal.com chat, deze werd echter steeds meer gevuld met sukkels, maar er bleef een 'harde kern' en het was altijd erg tof.. Tot op een dag de chat 'tijdelijk' gesloten werd omdat het teveel snelheid/ruimte kostte voor de commerciele BM site (mailorder), is nooit meer open gegaan.. Daarna ben ik nog veel op NuclearBlast geweest, maar dit was vanaf het begin dat ik er kwam al een baggerchat, veeeeel te sloom en veel te veel marylin manson sukkeltjes.. . Na heeel lang nauwelijks meer gechat te hebben kwam ik uit bij Dimmu Borgir.com chat, was wel ok, in het begin waren er nameljik meer echte blackmetal fans dan dimmu-sympathiesanten .. maar werd op den duur ook saai.. Nog veel geforumt op de finntroll site, alleen maar onzin en ouwehoeren, is daar nog nooit iets nuttigs gepost volgens mij (wel tof daar, een ranking system, een non-member begon als 'christian', als member kreeg je hooman status (human) en via veel posts kon je je opwerken tot noble troll ofzo En nu op aanraden van Rajackar of Dwaallicht geloof ik sinds een maandje of iets meer hier dus.. bevalt goed.. |
|
hmm, ik zit hier al sinds maart. Eigenlijk heb ik geen flauw idee meer hoe ik hier gekomen ben. No regrets and no remorse... |
|
Ik kwam hier terecht via metal.pagina.nl in maart of april, maar ik ben pas in juni echt actief gaan forummen. Bazzio Attacks!!! |
|
heb op bijna alle grote en bekende metalfora wel wat gepost....na een tijdje blijft er vanzelf de leukste over...en dat is dus....euh die ene zware. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-11-2001 0:17] Suck my piss |
|
Ik zit uiteraard al sinds de eerste dag op het ZM-forum (open deur) omdat mijn vriend het gemaakt heeft I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Same here.. Uhm afgezien van het feit dat Paul mijn vriend is dan (ik ben niet zo'n voorstander van driehoeksrelaties ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ik heb ooit met paul gemailed over een banner op onze site. (ik weet niet eens wiens idee het was ) en toen ging ik maar es op zm kijken. ik ontdekte het forum pas toen er een poll stond over het forum |
|
Ik ben overgens met Paul in contact gekomen nadat ik wat foto's had geschoten van een Hammerfall concertje en bleek dat hij wel intresse had om die op ZM te zetten... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
De eerste echte forumers zijn LM, jenje, blubber, Judge M, en nog wat lui. Die hebben ook het forum op gang gebracht met slap geouwehoer en leuke topics. Door hun inzet werden andere mensen geprikkeld om mee te doen. Het opstarten van een forum is namelijk tering moeilijk. En ik ben ze hier dus heel erg dankbaar voor. |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik ben hier via Hollandsmetaal.nl gekomen: prima link! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Dank is geheel aan mijne zijde Paul. Dank zij dit forum heb ik ten eerste een goed tijdsverdrijf en ten tweede dank ik mijn relatie met SheRa er aan ! |
|
En sinds wanneer bestaat ZM forum nu eigenlijk? |
|
quote:Vanaf ongeveer half januari 2001... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: The same here. the only pleasure is pain |
|
Al surfend ben ik hier gekomen (begin februari ofzoiets), en na 2, 3 bezoekjes heb ik me aangemeld als Redactie-lid en so on .. |
|
Ik kwam hier doordat blubber het eens over deze (php) site had, dus ging ik ook ff een kijkje nemen. |
|
Hmmz, dus nog wel relatief jong. Al had ik dat ongeveer uit kunnen rekenen door het aantal posts te extrapoleren bla bla bla Ja sorry, zit in mijn tentamenweek... |
Index / Administration |