|
Auteur: |
|
|
Enige show van deze tour in Nederland! |
|
Ik ben aanwezig, hoop ik |
|
Psycroptic, ook een geniale band! |
|
quote: Idd |
|
ik wil wel maar kan niet te ver weg en geen geld GODVERDOMME |
|
....maar dan heb je een hele lieve vriendin die je een kaartje aanbied... en dan wordt het plotseling een stuk interessanter Sas...ik hou van je |
|
is dat om 24.00 uur afgelopen?? in verband met OV.. |
|
quote: met een OV ken je reizen tot 4uur de volgende ochtend as ik me niet vergis... (weet nie helemaal zeker maar hijs iig geldig na 12en nog want altijd als ik uit Arnhem wegkom van de Goudvishal dan is het half 1) komt allemaal goed joh |
|
quote: misschien gaat de laatste trein net na twaalven? Bruce Banner |
|
Ja, om 12 uur is het afgelopen! |
|
Einsatzcommando gaat ook kijken, Ik moet dismember gewoon een keer live hebben gezien! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
ik moet laatste metro naar spijkenisse hebben en die haal ik alleen als ik voor 24.00 uur wegkan daar.. ik mis liever geen stuk Dismember, want concert van vorig jaar in de Baroeg was ook erg gaaf! maar ik zal erbij zijn dus |
|
Overmorgen al Ik las op Metalfan dat Sanatorium niet meer komt. Jammer hoor. |
|
Nee, dat klopt inderdaad. Dat mag de pret anders niet drukken hoor... |
|
Het was een leuk avondje gister. Genoten van Anata, Psycroptic en Dismember Maar ik had het wel wat drukker verwacht. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 26-11-2004 14:19] |
|
HET WAS GE-WEL-DIG!!! |
|
quote: - Dismember is 2 maanden geleden nog in NL geweest. - Het was koud gisteren. - Mensen moesten vandaag werken. enz. enz. Desondanks een prima avondje! [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 26-11-2004 18:20] |
Index / Concerten |