|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vera, nope beetje uit de richting, als was mangled wel zeer oke op het Drachten Death Fest |
|
Vera heeft altijd VET geluid. |
|
Aan Bezweringen doe ik niet (heb geen punt oren). En Drachten was idd ver, maar ik reed met Man + geld mee. Daarnaast had ik het er toen wel voor over. |
|
Ik rijd achter ze aan |
|
Lijkt me wel ja. |
|
quote:Vrijdag maar weer aan het bier, heer Schaep? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Joeweetog! |
|
quote:Skatje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog eventjes |
|
zoooo, vanavond :D gaan er nog mensen van hier? |
|
ik is er ook |
|
Doe maar even zwaaien dan, doen we meteen een |
|
Ik ga maar niet. Heb ST al eens gezien en ben met het materiaal van geen van de bands erg bekend. De "eerste" kennismaking in een livesituatie pakt voor mij in het doucheputje-genre nooit zo goed uit. Overigens ben ik het er niet mee eens dat het geluid in Vera altijd vet is. Ik vind het zelfs vrij vaak beroerd, maar dat terzijde. Touché, pussycat! |
|
ok ik ga zwaaien! |
|
Na enig innerlijk beraad toch maar besloten dat ik zeer waarschijnlijkl toch wel ga. De bands klinken niet echt als mijn ding maar het wordt vast wel gezellig, dus tsja, dan kan het weinig kwaad om te komen dunkt mij For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
heui, ook ff zwaaien he! "Dag lieve mensen, dag, daaaag, lieve mensen..." |
|
Godver, moet werken vanavond, anders was ik zekers van de partij.... |
|
Hoe laat begint dit festijn? Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
Bruce Banner |
|
quote:Tot zo, Lain! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ook ff zwaaien he! Suck my piss |
|
lain vuile slet waar was je laatste band was et goafst.. eerste leuke inkomer maar vrij standaard.. 2e uber saai. |
|
Zooooooooooooooooooooooooooooooo... Ook weer overleefd, volgende keer maar weer hene. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: je zei dat je mn armen zou breken.. heb je niet eens gedaan |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |