|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Clubconerten op donderdag zijn gay. Enkel geschikt voor de jeugd en werkeloze paupers. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wellicht heeft dat te maken met bands die nog bevestigd moeten worden? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Nou, ik zal aardig voor je zijn. 15-01-2005, De Kade, Zaandam. With: Putrefied, Deifecation, Monolith, Altarnative, As it burns and more En nu weer on-topic! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Ik ga alleen heen als er snoep word uitgedeeld na het blerren Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Dank je wel, scheelt mij weer wat klikwerk, want ik ben inderdaad lui. Ik weet overigens nu ook waar ik 15 Januari niet ga zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: bullshit! Het maakt tegenwoordig niet echt meer uit wanneer je concerten doet...zelfs concerten op maandag doen het redelijk. Er komen steeds meer mensen die niet vijf dagen in de week van 9 tot 5 werken. Ik vind dit uberhaupt een verschrikkelijk bekrompen gedachte. NL wordt steeds meer 24/7 economie en dat merk je ook.... dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar het aantal neemt wel toe... En over het algemeen zijn clubconcerten door de week op tijd afgelopen zodat menschen die toch om 7.00 uur uit hun nest moeten toch nog minimaal 6 uurtjes kunnen pitten. Je bent niet de enige..... |
|
Donderdag is een behoorlijk goede dag. Op vrijdag zit toch iedereen duf op zijn werk te denken aan het weekend. Verder een uitgelezen kans om Suffocation al snel te zien! Anders moet je een hele maand wachten op Arnhem of Rotterdam. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
MORGEN!!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: denk erom he... ik verwacht een van je... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Dan verwacht ik voor het VANAVOND SUFFOCATION!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
het optreden op 12 november in de lintfabriek te antwerpen is afgelast. |
|
What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
coole foto's!!! was echt te gek gisteravond! ben nou wel lekker brak en heb een dikke nek van t bangen maar it was worth it!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik vond dat trouwens wel ranzig van die bassist toen die om die dukt tape kwam vragen.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hahah, ja Derek zijn vingers waren flink naar de klote. Zag er niet bepaald lekker uit. Gelukkig was het aan het einde van de avond weer een heel stuk beter (pleisters+gedoucht). WB, nog bedankt voor de massage What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |