|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
No Place For Disgrace daarna houd het voor MIJ op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
en when the storm comes down, die is ook nog te pruimen, maar de 1e is idd het tofst. METALSHOCK! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
die moet ik dan nog eens uitchecken , enforcer had het er ook wel over dat ik die plaat nog wel te pruimen zou vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: idd een zeer goede aanschaf. en dan te bedenen dat die meneer die heel die cd bij elkaar schreef, bij zijn latere broodheer slecht een a twee riffs heeft aan mogen dragen. Ook hun tweede cd, "no place for disgrace" is zeker de moeite waard. daarna is het slecht grauwe middelmoot (op z'n best) jammer genoeg. |
|
JASON !!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zit hij er weer bij? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nee hoezo? ik heb wel ooit eens gelezen dat hij er wel open voor stond(om iig weer eens met ze te gaan optreden) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: huh, waar maak je dat nu weer uit op? |
|
quote: Dat was een vraag omdat Orion het zo blij roept... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Doomsdat For Deceiver ooit eens gekocht bij een hele baal cd's, maar dat is gave cd! Ik moest een beetje wennen aan de zang op die cd, waar ik bij andere platen van hun weer minder last van had. Volgens mij is er best wat van deze band te vinden in tweedehands bakken, maar weer eens op jacht gaan. |
|
Ik volg F&J nog steeds ..Drift is echt een juweeltje Calm before the storm vond ik niet zo qua zang en een miserabele productie Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Doomsday is hun beste gevolgd door No place for disgrace en when the storm comes down...dat nieuwere werk vind ik persoonlijk stukken minder en heeft mijns inzien niet zoveel meer te maken met die eerste drie CD's. Overigens valt de productie van "when the storm comes down" best mee... |
|
F&J komen binnenkort in Nederland!!! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Mijn inziens willde f&j met when the storm comes down iets te veel naar ..and justice for all gekeken..tis heel persoonlijk maar beide luister ik dus gewoon niet..maar je moet zeker de eerste twee niet vergelijken met het latere werk.. Maar goed geld ook voor queensryche..alles na the warning, heeft ook al niets meer te maken met het latere werk.. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Ik vind WTSCD wel degelijk nog te vergelijken met de eerste twee alhoewel het zeker de minste is van de drie... |
|
Persoonlijk vind ik NPFD beter dan hun debuutplaat, steekt net wat beter in elkaar. |
|
quote:Agree. Kan iemand me evt. eens het nr Flotzilla bezorgen? Dat staat nl niet op de LP van Doomsday... wel op de MC en CD. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heb die 12" van `flotzilla`....maar volgens mij is ie niet op CD te krijgen. |
|
Ja, hun eerste drie platen zijn toch wel hun heilige drie-eenheid. Waarvan No Place voor mij het hoogtepunt is. Daarna was het thrashrandje er definitief vanaf, ik heb Quatro nog wel maar die kon me al niet meer boeien. Overigens heel erg sneu van de slappe productie van "When the Storm Comes Down". Die heeft die plaat destijds doen floppen. Terwijl het compositorisch een geniale plaat is. Ik zal eens kijken of ik Flotzilla kan digitaliseren. Heeft iemand upload ftp daartoe beschikbaar? |
|
quote: Samen met METAL CHURCH heb ik me laten vertellen. Zeker de moeite waard dacht ik zo! spelfout weggehaald... |
|
quote: jawel staat bij mij gewoon als extra track op doomsday Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Ja maar ik heb het over de EP...die is volgens mij alleen op vinyl... |
|
quote: ja ep's op cd ben ik nog niet echt veel tegen gekomen Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Er zijner wel een aantal op cd van Roadrunner maar die zijn heel zeldzaam. Laaz Rockit - Holiday In Cambodia Flotsam and Jetsam - Saturday Night Is Alright For Fighting Xentrix - Ghostbusters Xentrix - The Order Of the Storm Annihilator - Stonewall (die zie je nog wel eens) en waarschijnlijk zijn er nog wel meer maar deze heb/ken ik... |
|
Godsamme, heb toch weer eens 'When The Storm comes down' opgezet. Ja, jammer van die productie ja. Maar wat is 't toch eigenlijk een lekker thrashalbum. Wat had Troy Gregory toch een lekkere drive in de bas van 'em. [Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 22-06-2006 20:14] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |