IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Flotsam & Jetsam Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2004 21:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zo. Ik heb net even 'Doomsday For The Deceiver' opgezet. Dit is de enige plaat van dit heerschap wat ik in mijn bezit heb.

Thrash is verre van mijn favoriete genre maar ik moet toch echt toegeven dat dit echt een geweldige plaat is. Lekkere solo's en scherpe riffjes soms afgewisseld met wat rustigere stukken.

Kan iemand mij andere platen van de heren aanraden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 21:25 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

No Place For Disgrace

daarna houd het voor MIJ op


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-11-2004 21:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

en when the storm comes down, die is ook nog te pruimen, maar de 1e is idd het tofst.
METALSHOCK!



Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 21:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

die moet ik dan nog eens uitchecken , enforcer had het er ook wel over dat ik die plaat nog wel te pruimen zou vinden


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 08-11-2004 22:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 21:22 schreef Chelman het volgende:
Zo. Ik heb net even 'Doomsday For The Deceiver' opgezet. Dit is de enige plaat van dit heerschap wat ik in mijn bezit heb.

Thrash is verre van mijn favoriete genre maar ik moet toch echt toegeven dat dit echt een geweldige plaat is. Lekkere solo's en scherpe riffjes soms afgewisseld met wat rustigere stukken.

Kan iemand mij andere platen van de heren aanraden?


idd een zeer goede aanschaf. en dan te bedenen dat die meneer die heel die cd bij elkaar schreef, bij zijn latere broodheer slecht een a twee riffs heeft aan mogen dragen. Ook hun tweede cd, "no place for disgrace" is zeker de moeite waard. daarna is het slecht grauwe middelmoot (op z'n best) jammer genoeg.


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 22:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

JASON !!!!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-11-2004 22:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 november 2004 22:32 schreef Orion het volgende:
JASON !!!!


Zit hij er weer bij?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Orion
Usericon van Orion
Posted 08-11-2004 22:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nee hoezo?
ik heb wel ooit eens gelezen dat hij er wel open voor stond(om iig weer eens met ze te gaan optreden)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 08-11-2004 22:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2004 22:41 schreef Mutilator het volgende:
Zit hij er weer bij?


huh, waar maak je dat nu weer uit op?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-11-2004 22:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 november 2004 22:44 schreef aerodis het volgende:
huh, waar maak je dat nu weer uit op?


Dat was een vraag omdat Orion het zo blij roept...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 09-11-2004 11:05 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Doomsdat For Deceiver ooit eens gekocht bij een hele baal cd's, maar dat is gave cd!
Ik moest een beetje wennen aan de zang op die cd, waar ik bij andere platen van hun weer minder last van had.
Volgens mij is er best wat van deze band te vinden in tweedehands bakken, maar weer eens op jacht gaan.


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 09-11-2004 14:17 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Ik volg F&J nog steeds ..Drift is echt een juweeltje

Calm before the storm vond ik niet zo qua zang en een miserabele productie


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 10-11-2004 7:54 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Doomsday is hun beste gevolgd door No place for disgrace en when the storm comes down...dat nieuwere werk vind ik persoonlijk stukken minder en heeft mijns inzien niet zoveel meer te maken met die eerste drie CD's.

Overigens valt de productie van "when the storm comes down" best mee...



Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 10-11-2004 8:17 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

F&J komen binnenkort in Nederland!!!


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 10-11-2004 9:47 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 7:54 schreef enforcer het volgende:
Doomsday is hun beste gevolgd door No place for disgrace en when the storm comes down...dat nieuwere werk vind ik persoonlijk stukken minder en heeft mijns inzien niet zoveel meer te maken met die eerste drie CD's.

Overigens valt de productie van "when the storm comes down" best mee...


Mijn inziens willde f&j met when the storm comes down iets te veel naar ..and justice for all gekeken..tis heel persoonlijk maar beide luister ik dus gewoon niet..maar je moet zeker de eerste twee niet vergelijken met het latere werk..
Maar goed geld ook voor queensryche..alles na the warning, heeft ook al niets meer te maken met het latere werk..


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-11-2004 7:42 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik vind WTSCD wel degelijk nog te vergelijken met de eerste twee alhoewel het zeker de minste is van de drie...



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-11-2004 15:08 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Persoonlijk vind ik NPFD beter dan hun debuutplaat, steekt net wat beter in elkaar.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 14-11-2004 17:51 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 14 november 2004 15:08 schreef Lionheart het volgende:
Persoonlijk vind ik NPFD beter dan hun debuutplaat, steekt net wat beter in elkaar.
Agree.

Kan iemand me evt. eens het nr Flotzilla bezorgen? Dat staat nl niet op de LP van Doomsday... wel op de MC en CD.


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-11-2004 18:43 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Heb die 12" van `flotzilla`....maar volgens mij is ie niet op CD te krijgen.



neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 20-11-2004 13:10 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Ja, hun eerste drie platen zijn toch wel hun heilige drie-eenheid. Waarvan No Place voor mij het hoogtepunt is.

Daarna was het thrashrandje er definitief vanaf, ik heb Quatro nog wel maar die kon me al niet meer boeien.

Overigens heel erg sneu van de slappe productie van "When the Storm Comes Down". Die heeft die plaat destijds doen floppen. Terwijl het compositorisch een geniale plaat is.

Ik zal eens kijken of ik Flotzilla kan digitaliseren. Heeft iemand upload ftp daartoe beschikbaar?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-11-2004 15:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 8:17 schreef Rutan het volgende:
F&J komen binnenkort in Nederland!!!


Samen met METAL CHURCH heb ik me laten vertellen. Zeker de moeite waard dacht ik zo!


spelfout weggehaald...


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 16:11 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2004 18:43 schreef enforcer het volgende:
Heb die 12" van `flotzilla`....maar volgens mij is ie niet op CD te krijgen.


jawel staat bij mij gewoon als extra track op doomsday


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-11-2004 19:59 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ja maar ik heb het over de EP...die is volgens mij alleen op vinyl...



zarlack
Usericon van zarlack
Posted 20-11-2004 21:27 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2004 19:59 schreef enforcer het volgende:
Ja maar ik heb het over de EP...die is volgens mij alleen op vinyl...


ja ep's op cd ben ik nog niet echt veel tegen gekomen


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 21-11-2004 9:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Er zijner wel een aantal op cd van Roadrunner maar die zijn heel zeldzaam.

Laaz Rockit - Holiday In Cambodia
Flotsam and Jetsam - Saturday Night Is Alright For Fighting
Xentrix - Ghostbusters
Xentrix - The Order Of the Storm
Annihilator - Stonewall (die zie je nog wel eens)

en waarschijnlijk zijn er nog wel meer maar deze heb/ken ik...





neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-06-2006 20:11 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Godsamme, heb toch weer eens 'When The Storm comes down' opgezet. Ja, jammer van die productie ja. Maar wat is 't toch eigenlijk een lekker thrashalbum. Wat had Troy Gregory toch een lekkere drive in de bas van 'em.

[Dit bericht is gewijzigd door neefherbert op 22-06-2006 20:14]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen