![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
"Hatred support Suffocation in Zaandam" What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
nice en the aftermath van dat Arafat gedraak zal wel veel moslimslachtoffers eisen (volgens mij lag die al een week stijf in dat ziekenhuis); prima!!!! ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Nu de koning van Saoedi-Arabië nog en er is niets meer over van de oude stempel der Arabische leiders... ![]() |
|
arafat zal niet (volledig)doodgaan als die apparatuur niet wordt stopgezet, dus zal hij waarschijnlijk niet doodgaan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-11-2004 19:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ligt aan wat voor coma het is en dood gaan doet ie heust wel een keer het kan alleen op deze manier idd verrekte lang gerekt worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
hersendoden kunnen anders behoorlijk lang in leven gehouden worden. maar wie wordt de nieuwe palastijnse leider? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
't Wordt eens tijd dat die ouwuh terrorist de pijp uit gaat. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Ik vermoed dat ie al dood is maar uit angst voor onrust wordt het niet openbaar gemaakt ![]() |
|
quote: precies. Ze houden het stil tot minstens 2050. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Zelfs moslims zijn niet ZO dom *oh jee* ![]() |
|
http://www.nu.nl/news.jsp?n=438873&c=23 ik denk dat hij nu toch wel dood is ![]() of ze willen hem al in de grond stoppen met ademhalingsaparatuur ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-11-2004 22:04] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gaafh, die theedoek wou zelf in Jeruzalem worden begraven, maar leg dát maar eens aan de Israëli's uit. ![]() Ain't gonna happen. Dus jongelui, géén bus nemen op vakantie daar! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Misschien moeten we een extremistische christen langs sturen om hem neer te schieten en te steken? ![]() Be Patient, Death Will Come Eventually... ![]() |
|
Dan weten we het zeker... Be Patient, Death Will Come Eventually... ![]() |
|
wat weten we zeker? dat we geen busreizen meer moeten nemen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
We weten iig zeker dat Dragonsfire de edit knop nog niet gevonden heeft. ![]() |
|
quote:Da's droevig nieuws. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
laten we een luide tocht organiseren op de dam, Tegen de verloedering van ZM!! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
mag het ook iets dichterbij? ![]() |
|
quote: U heeft wat problemen met het plaatsen van hoofdletters op de juiste plaats volgens mij. ![]() |
|
Na de luide tocht zijn er cursussen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Mijn beste vriendin is afgelopen week bevallen en wilt nu iets bijzonders doen met de moederkoek. Ze heeft mij gevraagd of ik een recept wist. Ik heb via een website een gerecht gevonden op basis van placenta (moederkoek), in dit recept gaan ze hem roosteren. Recept geroosterde placenta: De placenta weegt ongeveer 1/6 van het geboortegewicht van de baby. Snij allereerst het vlees los van de membranen. Benodigheden: 0,5-1,5 kilogram verse placenta (niet ouder dan 3 dagen) 1 ui 1 groene peper (tevens voor de kleur) 1 pakje tomatensaus 1 pakje broodkruim 1 theelepel bloem 1 theelepel zwarte peper 1 theelepel witte peper 1 teen knoflook -------------------------------------------------------------------------------- Oven voorverwarmen op 200 graden. Snij de ui en groene peper. Meng de placenta, ui, groene peper, broodkruim, bloem, witte en zwarte peper, knoflook en tomatensaus. Doe het geheel in een bakblik, afdekken en anderhalf uur in de oven. Ieder half uur overtollig vocht afscheppen. -------------------------------------------------------------------------------- Dit is een makkelijk recept, natuurlijk heb ik het nog nooit klaargemaakt. Daarom mijn vraag: heeft hier iemand ervaring met het eten van placenta? Zijn er nog andere recepten? Liefst serieuze reacties en geen ---------------------------------------------------------- Bron: Fok-forum ![]() |
|
Fok = amateurs F*ck hippies ![]() |
|
quote: Hmm. het recept heeft het over een placenta die niet ouder is dan 3 dagen, en je vriendin is afgelopen week bevallen. Ik vraag me dus af of je wel wat aan dta ercpet hebt? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |