|
Auteur: |
|
|
Next Waste Dimension's 'Zephyr' staat op de nieuwe demontage-cd van het Nationaal Pop Instituut. Op de site van het Nationaal Pop Instituut staat tevens een low-fi versie van het nummer. Een MP3 van hoogwaardigere kwaliteit vind je hier. Meer NWD-info en mp3's op http://www.nextwastedimension.com Luisteren maar... |
|
klinkt goed man [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 09-11-2004 21:51] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
YEAH! NWD Heerscht überhard. |
|
En trouwens... die recensie op de site van het Nationaal Pop Instituut mag er ook wezen. Zelfde linkje. |
|
Zeker een goede recensie! |
|
Cool! |
|
Is dat een klacht? Nieuw werk is in de maak trouwens. Nummertje of drie af. Maar met voorlopige (tussen)opnames (met drumcomputer* enzo) ga ik niet strooien. Posh Spice moet eerst ook nog inzingen trouwens. Mooi werk trouwens dat cross-forum ge-slowchat * Groove Agent plugin voor Cubase. Klinkt behoorlijk natuurlijk. Dat scheelt een hoop voor de beeldvorming bij een nummer. Mocht je (FRNK bedoel ik daarmee)hem willen hebben, mail je adres maar ff. [Dit bericht is gewijzigd door niles op 12-11-2004 17:26] |
|
Ik word er wel vrolijk van! no text supplied |
|
He Niles, klinkt goed man! I'm proud o'you guys. That's when the rain came down... |
|
quote: Ow geen klacht hoor.. Met Spice Girls refereerde ik aan die keer (tering, best lang geleden al weer) dat we je voor de repetitie in Laren kwamen ophalen van de bushalte en vroegen wat je op je walkman had. @Groove Agent : check ook es Native Instruments' Battery. Maar ben benieuwd naar nieuwe nummers. |
|
quote: Hehehe... wat je al niet onthoud. Cd'tje staat nog in de kast trouwens. Vette shit! |
|
|
Index / Heavy Metal |