![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
L'Orchestre de Chambre Noir (ook wel bekend als Chamber) http://www.chamber-online.de Verdorie, dat ik hier nog niet eerder een topic over aangemaakt heb! Er zijn vast nog meer mensen bekend met deze, in mijn ogen, geweldige band. 3 violen, 3 zangeressen, 1 geweldige zanger, 2 gitaren en nog een assortiment andere instrumenten maken prachtige nummers varierend van vrolijke folk tot melancholische gothic rock ballads. Hoewel hun eerste album me niet echt kan boeien staat Ghost Stories and Faery-Tales erg ver bovenaan m'n favorieten en sinds gisteren ben ik in 't bezit van hun nieuwe release Solitude, die vanwege de bonus CD met covers van onder andere Alanis Morissette, The Sisters of Mercy, Rammstein en Nick Cave alleen al de moeite waard is, maar op zichzelf ook al zeer goed weet te raken. Ben benieuwd of er binnenkort nog eens een Europese tourtje in zit voor de band. Vorig jaar stonden ze in 't voorprogramma van Qntal, maar verder mogen ze vooral hun opwachting maken in Duitse zalen en festivals. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: staat ook op mijn verlanglijstje [Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 10-11-2004 14:51] How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
En ik ben morgen jarig dus..... *hint hint* ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
quote:Veel succes.. ik probeerde 'm laatst te kopen als cadeau voor iemand, maar hij is gewoon nergens meer te krijgen. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ach, met een gebrande cd of mp3 ben ik eerst ook wel tevreden. Denk alleen niet dat degene die ik ken met de cd het daar mee eens is. Gre....ak ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
gothicrock ... als ik ergens de neus van vol heb .... ![]() |
|
quote:Joh, als jij m per sé wil branden... Heb je een brander dan? ![]() quote:Nee Jenje, dit is wél anders, origineel, en echt steengoed! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-11-2004 23:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hmm als ik me van de week nog eens verveel zal ik eens wat downladen .... ![]() |
|
quote: En.. ooit al eens gedaan? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |